Nalys Advertising

août 2016
Description

Second Part from the advertising for our client.

Poor and happy chicken in the same time. 

"Don't be like Jeff" campaign

Nalys Advertising

août 2016
Description

Second Part from the advertising for our client.

Poor and happy chicken in the same time. 

"Don't be like Jeff" campaign

Détails de la réalisation
work
Client
Nalys
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Matériel et Equipement IT
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Efteling Case study

Efteling Case study

août 2015
août 2015

Efteling Case study

Efteling, the largest theme park in the Netherlands, celebrated its 60th birthday in 2012. An ideal opportunity to attract more Belgian visitors and raise brand awareness in Belgium! 

Voice developed a strong long-term social media strategy for this authentic amusement park. To make the Belgian public more familiar with Efteling, we created a Facebook page per language with special promotions and contests, and a dedicated blog drenched in fairy tales, both aimed at young parents. We also activated “mummy blogs”, young mothers who blog, by offering them exclusive content and access to the park.

Voice’s activation is clearly working: Belgians seem to like fairy tales and enjoy participating in an active, flourishing community that keeps growing every day!

Réseaux sociaux
Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Midnight Switch

Midnight Switch

novembre 2014
novembre 2014

Midnight Switch

Dallas Antwerp, based at Antwerpen, Belgium has been asked to develop Midnight Switch for their brand Foundation Against Cancer (Stichting Tegen Kanker)Product: Cancer Awareness in 2011. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Case study, Against Cancer, Best use or integration of experiential events, Foundation Against Cancer (Stichting Tegen Kanker) Adverts.

Publicité
DELA. FANS FOR LIFE

DELA. FANS FOR LIFE

mars 2017
mars 2017

DELA. FANS FOR LIFE

Dela provides funeral plans for fans

Stratégie de contenu
Publicité
Campagne "Plug Mobile"

Campagne "Plug Mobile"

novembre 2016
novembre 2016

Campagne "Plug Mobile"

Plug Mobile nous a confié la mise en place d’un concept viral afin de créer le buzz marketing et attiser la curiosité d’un groupe cible 20 et 24 ans. Nous avons lancé la campagne « Change ta vie » invitant les participants à se mettre dans la peau de leur personnage favori. Relayée dans les différents points de ventes et sur Facebook, l’action s’est déroulée en trois rounds. 

 

Publicité
Went Too Fast, Gone Too Soon

Went Too Fast, Gone Too Soon

mai 2016
mai 2016

Went Too Fast, Gone Too Soon

Publicité
Film
Rédaction et traduction

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.