Nalys Advertising

août 2016
Description

Third part for the "Don't be like Jeff" campaign.

Small Office

Nalys Advertising

août 2016
Description

Third part for the "Don't be like Jeff" campaign.

Small Office

Détails de la réalisation
work
Client
Nalys
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Matériel et Equipement IT
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
L'Art du Temps

L'Art du Temps

juillet 2018
juillet 2018

L'Art du Temps

Centre de beauté et de soin, L'Art du Temps à Bruxelles. Création du logo et charte graphique. Composition du modèle de tarif, de carte de visite et de fidélité. Adaptation du design sur la façade de l'établissement.

Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité
Spa. Circle of life.

Spa. Circle of life.

avril 2016
avril 2016

Spa. Circle of life.

Belgium’s greatest mineral water brand had become a confusing group of sub-brands, each with their own story. Spadel wanted to go back to the core of the brand: “Spa is life”. darwin’s challenge was to create an iconic master brand campaign, re-establishing Spa as the quintessential water brand, adding value to each sub-brand.

Publicité
Facebook Advertising for Engie Electrabel

Facebook Advertising for Engie Electrabel

mai 2018
mai 2018

Facebook Advertising for Engie Electrabel

For the promotion of the products of Engie on Facebook, they relate on the services of Forever After.

Publicité
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité en ligne
FRISBEE

FRISBEE

novembre 2014
novembre 2014

FRISBEE

Boondoggle, based at Leuven, Belgium has been asked to develop FRISBEE for their brand Tias Nimbas Business SchoolProduct: Education in 2008. This customer case is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Colleges, Universities, Education Centers, Ambient, Tias Nimbas Business School Adverts.

Publicité
Brand activation campaign

Brand activation campaign

octobre 2016
octobre 2016

Brand activation campaign

Briefing Customer

Create an event/contest around the brand Caprice des Dieux to
• Announce CDD’s 60th birthday
• Ensure awareness & visibility of the brand during a “busy” period
• Ensure CCD’s positioning has the “Caprice des amoureux” • Contest : Play & win 60 surprises for 2

Channels  • POSM • On pack • Specific website for contest www.ilovecapricedesdieux.be • Banners on www.ilovecheese.be & Facebook • E-letters to their DB (16,000 NL + 46,000 FR) • 20 sec tvc

Results : 46,000 participations

Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.