Nalys Advertising

août 2016
Description

Third part for the "Don't be like Jeff" campaign.

Small Office

Nalys Advertising

août 2016
Description

Third part for the "Don't be like Jeff" campaign.

Small Office

Détails de la réalisation
work
Client
Nalys
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Matériel et Equipement IT
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
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The Acoustic Power of classical music

The Acoustic Power of classical music

juillet 2016
juillet 2016

The Acoustic Power of classical music

The youths and classical music: two worlds that seem far, far away from each other. Yet, they have more things in common than one would think. Youth culture encourages nurturing pure passion and showing off one's mad skills. So we translated this trend in a playful and creative manner for Concertgebouw Brugge, with an educational campaign aimed at young people: Acoustic Power.

The point of the campaign was to introduce West Flemish youth to classical music and Concertgebouw Brugge. This project involved several steps. First, a graphic identity was developed from a handmade (acoustic), powerful, painted logo. Then, we designed the key visual that would eventually be used in all communication tools: brochures, roll-ups, folders, website, tote bags and acoustic iPhone speakers. The next step was to convince as many West Flemish schools as possible to participate in the project. These schools would then enjoy workshops where classical musicians collaborated creatively with the pupils, according to their favourite themes, interests and points of view. Young people from technical schools worked on acoustics, for instance, while Latin classes explored the 'big stories' behind the music.

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The Oval Office relève le Be-alert Challenge

The Oval Office relève le Be-alert Challenge

mars 2019
mars 2019

The Oval Office relève le Be-alert Challenge

Aujourd’hui, BE-Alert, le système d’alerte du Centre de crise du gouvernement fédéral, affiche plus de 420 000 inscriptions au compteur. Quiconque s’inscrit, souhaite être alerté directement en cas de situation d’urgence. En collaboration avec The Oval Office, le Centre de crise relève le défi de comptabiliser plus de 520 000 inscriptions de citoyens d’ici la fin de l’année. L’approche : une campagne online surprenante.

Publicité online

Grâce à une campagne de publicité online sur différents canaux, les internautes sont dirigés vers le site web de BE-Alert. Là, ils peuvent s’inscrire et envoyer une alarme de réveil à un ami pour qu’il fasse de même. Oui, car avec le défi BE-Alert, non seulement vous renforcez dès à présent votre propre sécurité, mais aussi celle des autres.

Facebook bot

Pour cela, nous allons développé un Facebook bot sur mesure. Celle-ci permettra d’envoyer à un ami, un visuel personnalisé dans son flux Facebook. Il est également possible d’envoyer un email personnalisé à des amis, afin de leur souligner l’importance de BE-Alert.

Marketing d’influence

Cette action est en outre soutenue par des « tags » dans différentes villes et des collaborations avec des influenceurs : des « YouTubers » bien connus, mais aussi des experts et des professionnels du terrain, comme un agent de police, un pompier, un météorologue ou un ambulancier. Ils savent combien il est important d’être directement informé en situation d’urgence. Le temps peut sauver des vies. 

Relations publiques (RP)
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Pharmasimple "Matin"

Pharmasimple "Matin"

juin 2017
juin 2017

Pharmasimple "Matin"

Image de marque & branding
Film
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Brussels Mobility Week 2015-2016-2017

Brussels Mobility Week 2015-2016-2017

juin 2018
juin 2018

Brussels Mobility Week 2015-2016-2017

New positioning and new concept to reinvinte the 15th edition of the Brussels Mobility Week 

Stratégie digitale
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Relations publiques (RP)
Création de site internet
Design & graphisme
Application mobile
Réseaux sociaux
Evénementiel
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Een grote live beleving voor VITO

Een grote live beleving voor VITO

mars 2019
mars 2019

Een grote live beleving voor VITO

Tienduizend bezoekers hebben zich het afgelopen weekend laten onderdompelen in de duurzame en hoogtechnologische wereld van het VITO Sustainability Paviljoen op SuperNova in Antwerpen. The Oval Office creëerde er in opdracht van audiovisueel productiebedrijf PFL een grootse live beleving waarin het publiek kon kennismaken met technologische innovaties en duurzame onderzoeksprojecten van VITO.

Hoogmis van de duurzame ontwikkeling

Als Vlaamse, onafhankelijke onderzoeksorganisatie op het gebied van cleantech en duurzame ontwikkeling, kon VITO niet ontbreken op SuperNova. Het festival op het Antwerpse Eilandje was van 27 tot 30 september the place to be voor wie op zoek was naar inspiratie, innovatie en netwerkmogelijkheden met de game changers en bedrijven van morgen.

6 domes en 3 tentstructuren

In opdracht van en in samenwerking met het audiovisueel productiebedrijf PFL, ontwierp en realiseerde The Oval Office op een terrein van 1.200 m² een tentendorp bestaande uit 9 constructies waaronder 6 dômes. Bezoekers konden in het VITO Sustainability Paviljoen aan de hand van tientallen live experiences ontdekken hoe VITO-onderzoekers met technologische innovaties op het vlak van energie, materialen, chemie, landgebruik en gezondheid de transitie naar een duurzame wereld versnellen.

Interactief parcours

Het bureau stond in voor de conceptuele inkleding van de dômes en werkte een heus parcours uit waarbij het publiek verschillende projecten van VITO kon ontdekken. Het parcours omvatte duidelijke infoborden uit honinggraatkarton en interactieve belevingen waarbij je bijvoorbeeld zelf CO2 kon capteren, je netvlies kon laten fotograferen en deelnemen aan het Oog voor Diabetes project of carbstones kon ontdekken.

Andere hoogtepunten zijn de productie van een 360°-infofilm rond aardwarmte en het ontwerpen van de interactieve touchscreen animatie waarbij de bezoeker kon ontdekken hoe hij het CO-niveau in zijn eigen huis, wijk of stad kan verminderen.

Tijdens het weekend vonden ook een aantal optredens van Lieven Scheire plaats waarin de wetenschapper-comedian demonstreerde hoe innovatieve technologieën aan de basis kunnen liggen van een duurzame maatschappij.

Social media-campagne

Ter promotie van het VITO Sustainability Paviljoen rolde het digitale marketingteam van The Oval Office in aanloop van SuperNova ook een communicatiecampagne uit op Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn.

Stratégie digitale
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