AccueilMicrosoft Innovation Center - Innov@MIC

Microsoft Innovation Center - Innov@MIC

septembre 2014
Microsoft Innovation Center - Innov@MIC
Description

Series of business conference and networking events.

Microsoft Innovation Center - Innov@MIC

septembre 2014
Description

Series of business conference and networking events.

Détails de la réalisation
work
Client
Microsoft Innovation Center
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Logiciels et services informatiques
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing évenement
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Namur Capitale de la bière

Namur Capitale de la bière

avril 2015
avril 2015

Namur Capitale de la bière

Imaginer l'évènement, et gestion de la communication sur tous supports

Evénementiel
Cinoco 325 Years

Cinoco 325 Years

février 2017
février 2017

Cinoco 325 Years

Successfully running a family business for 325 years is one hell of a reason to celebrate. Cinoco, one of the oldest wine and spirits merchants in Belgium, thought so as well. Evidently, we were very pleased when they called us to help them organize the events surrounding this celebration, including the creation of a new brand identity, leaflet, videos, and even a mini website.

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Animation
Rédaction et traduction
Photographie
Evénementiel
E-mailing
Stratégie de contenu
UGent wil zijn studenten bedanken

UGent wil zijn studenten bedanken

mars 2019
mars 2019

UGent wil zijn studenten bedanken

‘UGent groet student.’ Om die boodschap kon je niet heen in de weken rond de start van het academiejaar. De verwelkomingscampagne die The Oval Office creëerde voor de Gentse universiteit is een knap staaltje van community building en positive activism. De universiteit brak een week lang uit. En daarbij werden oude tradities niet gespaard.

Eigenzinnige openingsweek

Voor het eerst in de geschiedenis wilde de UGent een nieuw elan geven aan de opening van het academiejaar. De doelstelling was duidelijk: meer betrokkenheid, verbondenheid en trots creëren bij studenten, personeel en de Gentse bevolking. Er moest kortom een gevoel van community komen. The Oval Office werkte daarop een eigenzinnige openingsweek uit, met één duidelijke boodschap: UGent groet student.

Zichtbaarheid in de stad

De aftrap van de campagne gebeurde door de supporters van voetbalclub AA Gent: tijdens de match tegen Sint-Truiden ontrolden ze een 20 meter lange tifo om de studenten welkom te heten in Gent. De ‘UGent groet student’-boodschap werd vervolgens verspreid op grote panelen, advertenties in De Gentenaar en met gepersonaliseerde affiches bij handelaars rond de campussen in Gent en Kortrijk. In een reeks online video’s (compilatievideo Gent 1compilatievideo Gent 2 en compilatievideo Kortrijk) is te zien hoe de boodschap Gent en Kortrijk veroverde.

Openingsstoet breekt met traditie

De stoet waarmee het academiejaar officieel werd geopend, vormde het hoogtepunt van de campagne. Voor het eerst liepen niet alleen bestuurders, decanen, professoren en directeurs mee in de stoet, maar werden ook alle medewerkers van de universiteit uitgenodigd. Het werd een positieve optocht met drummers op olievaten en manifestatieborden met welkomstboodschappen. Bovendien kon iedereen de stoet en de openingszitting volgen via een livestream op de Facebookpagina van UGent. Alumnus Freek Braeckman stond in voor de verslaggeving.

Belevingen voor studenten

Na de officiële opening waren er bijna dagelijks live belevingen voor de studenten. Op maandag ging een drumband langs in de campussen om hen een warm en luid welkom te geven. Daarna volgden in Gent en Kortrijk nog een kookworkshop, gratis gadgets op de Student Kick-Off en een initiatie tai-chi en yoga. De live belevingen kregen trouwens een online verlengstuk, met elke dag updates via de verschillende online kanalen van de UGent.

Evénementiel
Publicité
Publicité en ligne
Coca Cola Augmented reality activation

Coca Cola Augmented reality activation

août 2018
août 2018

Coca Cola Augmented reality activation

An augmented reality in-store experience to draw attention to Coke's concept of the Perfect Serve - original and impactful enough to run year-round in in the largest Carrefour Hypermarkets.

 

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Vidéo
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité
CDR Construction

CDR Construction

juillet 2015
juillet 2015

CDR Construction

Conception de la stratégie et du plan de communication pour le Concours Passif Durable, projet de construction en partenariat avec des élèves de diverses écoles et des professionnels du secteur.

Evénementiel

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.