AccueilBelgiqueRégion wallonneBrabant WallonEvénementielMicrosoft Innovation Center - Innov@MIC

Microsoft Innovation Center - Innov@MIC

septembre 2014
Microsoft Innovation Center - Innov@MIC
Description

Series of business conference and networking events.

Microsoft Innovation Center - Innov@MIC

septembre 2014
Description

Series of business conference and networking events.

Détails de la réalisation
work
Client
Microsoft Innovation Center
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Logiciels et services informatiques
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing évenement
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Native advertising campaign Payconiq in Belgium

Native advertising campaign Payconiq in Belgium

août 2017
août 2017

Native advertising campaign Payconiq in Belgium

Payconiq is a simple, smart-phone enabled payment solution that lets consumers make payments in shops, restaurants, and even to friends. In Belgium, consumers can pay for their purchases at connected retailers using the Payconiq app, based on their geolocation. To make consumers in Belgium more aware of Payconiq, Glasnost established partnerships with four Belgian influencers and the Belgian website, Newsmonkey.be.

 

Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité en ligne
Planification médias
AGORIA Reactiv8

AGORIA Reactiv8

juin 2018
juin 2018

AGORIA Reactiv8

The client ask us to organise their annual event with politicians and Belgian Captain of industries

Evénementiel
Port of Antwerp - Launch of WPSP

Port of Antwerp - Launch of WPSP

juin 2018
juin 2018

Port of Antwerp - Launch of WPSP

Ten years after the creation of the World Port Climate Initiative, Port of Antwerp hosted a momentous two-day conference to officially launch the new World Port Sustainability Program (WPSP). The event was dedicated to the commitment of the international ports to the new Sustainable Development Goals, that help shape a sustainable supply chain for the future. C-levels from prominent world harbors, international stakeholders, and H.M. Queen Mathilde all witnessed this unique symposium and enjoyed inspirational keynote speakers, interactive workshops and compelling panel discussions.

Evénementiel
We Make People Experience Brands

We Make People Experience Brands

juillet 2017
juillet 2017

We Make People Experience Brands

Evénementiel
Publicité
GTNF 2016

GTNF 2016

mai 2017
mai 2017

GTNF 2016

Data Consulting
Evénementiel

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.