Meubelen Neven

janvier 2016
Meubelen  Neven
Description

Breng je woonidee tot leven! 

Meubelen Neven, een kwaliteitsvolle interieurzaak in Diepenbeek, doet al enkele jaren beroep op de grafische en organisatorische kwaliteit van (zoz). 

Bij deze klant komen onze drie C's goed tot uiting: Creativiteit, Concept en Creatie.  

Een greep uit het portfolio van Meubelen Neven: ontwikkeling van soldenkranten, advertenties voor Het Belang van Limburg, Sjiek, ... , conceptcreatie televisiespots (TVL), campagne-ontwikkeling, social media beheer, ...

Meubelen Neven

janvier 2016
Description

Breng je woonidee tot leven! 

Meubelen Neven, een kwaliteitsvolle interieurzaak in Diepenbeek, doet al enkele jaren beroep op de grafische en organisatorische kwaliteit van (zoz). 

Bij deze klant komen onze drie C's goed tot uiting: Creativiteit, Concept en Creatie.  

Een greep uit het portfolio van Meubelen Neven: ontwikkeling van soldenkranten, advertenties voor Het Belang van Limburg, Sjiek, ... , conceptcreatie televisiespots (TVL), campagne-ontwikkeling, social media beheer, ...

Détails de la réalisation
work
Client
Meubelen Neven
place
Localisation
Limbourg
business
Secteur du client
Autres
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Hyperlane

Hyperlane

février 2018
février 2018

Hyperlane

Creating a new product from the ground up for the company that reinvented hosting.

Hyperlane is disrupting the traditional idea of hosting. It is a platform that helps digital agencies deploy their projects over the cloud, without the hassle of buying, building and maintaining the underlying infrastructure.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Innovation
Application web
Création de site internet
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Berlitz

Berlitz

juillet 2016
juillet 2016

Berlitz

Berlitz is een internationale speler gespecialiseerd in hoogkwalitatieve taalopleidingen. Deze taalopleider is toonaangevend in meer dan 50 landen en beschikt over meer dan 350 opleidingscentra.

TALK.

Sinds begin 2015 staat KIXX als langetermijnpartner in voor de branding en communicatiestrategie in de Benelux. Op een markt in volle evolutie bouwen we voortdurend mee aan de positionering van het merk. Tegelijk zorgen we voor een continue instroom van cursisten. THINK. Hoe zetten we ‘Berlitz, Speak with confidence’ onomstotelijk in de markt? En hoe verzilveren we deze positie? KIXX koppelde een corporate movie en een knipogende radiocampagne aan een performante mix van consequente branding, een uitgekiende social media strategy, doorgedreven SEO en SEA-inspanningen. We pakten ook de in-house branding aan met een uniek POS-concept. ACHIEVE. Met de branding van de nieuwe Berlitz conceptschool in Brussel creëerden we een unieke benchmark voor de werking in Europa.

Image de marque & branding
Internal repositioning of KBC's IT department

Internal repositioning of KBC's IT department

juillet 2018
juillet 2018

Internal repositioning of KBC's IT department

How can a large banking organization shift the perception of its IT department from 'helpdesk' to 'digital advocate'? And how can a culture of initiative and self-reliance be installed in an organization that is moving quickly towards a digitalized working environment? Our repositioning and branding of KBC's e-workplace division was granted a silver award at the European FEIEA awards in the category 'best change communications strategy'. 

Image de marque & branding
A new present for Paris: An exploding ship full of

A new present for Paris: An exploding ship full of

juin 2015
juin 2015

A new present for Paris: An exploding ship full of

Louis Vuitton’s chairman Bernard Arnault wanted to offer Paris a new, exceptional space for contemporary art. So he asked Frank Gehry to design an emblematic building-vessel “symbolizing the cultural calling of France”. Our task was to create a logo and visual language that embodied the vision of the project’s two grandmasters.

Image de marque & branding
Campus Excellence Awards | Spots

Campus Excellence Awards | Spots

octobre 2017
octobre 2017

Campus Excellence Awards | Spots

Om de 4000 medewerkers van Janssen Pharmaceutica actiever te laten werken rond de campuswaarden van Dr. Paul Janssen, werkten we een concept uit rond de uitreiking van de Campus Excellence Awards. In een traject van een half jaar brachten we de waarden onder de aandacht aan de hand van een reeks acties.

We interviewden de medewerkers over wat hen drijft om voor Janssen te werken. We maakten fotoshoots van de teams en lieten hen met een uitgewerkt project dat aansloot bij een van de campuswaarden deelnemen aan de Campus Excellence Awards. Dat mondde finaal uit in een groot evenement met uitreiking op de campus in Beerse.

Image de marque & branding

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.