Meli choco spread

janvier 2016
Description

Animation for Meli Choco explaining the main selling propositions (Belgian Chocolate, ...) as wel as the unique selling proposition 'the touch of Meli honey'. 

Meli choco spread

janvier 2016
Animation
storyboard
Graphic design
Animation
storyboard
Graphic design
Description

Animation for Meli Choco explaining the main selling propositions (Belgian Chocolate, ...) as wel as the unique selling proposition 'the touch of Meli honey'. 

Détails de la réalisation
work
Client
Meli
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding, Publicité, Publicité en ligne
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Changement de nom et nouvelle identité

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avril 2015
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Pour répondre à une diversification de ses activités, la société Technofluid est devenue Elneo et nous a confié la création d'un nouveau logo, "déclinable" afin d'identifier ses différents départements.

Cible a conçu le nouveau branding pour permettre à l'entreprise implantée à Awans et à Wetteren de mieux se positionner dans l'esprit de ses clients.

Cible a réalisé le nouveau logo de la société ainsi que les déclinaisons associées aux 4 départements.

Cible a réalisé une véritable charte graphique afin d'assurer le bonne utilisation du logo principal et de ses différentes versions

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Citymarketing en rebranding.

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Bijzondere monumenten, aansprekende evenementen en prachtig natuurschoon: de gemeente Balen heeft bezoekers heel wat te bieden. Een prima aanbod dus, maar de wereld moest het ook weten.

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Design & graphisme
Bringing - Dutch Beer to the World

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avril 2016
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Bavaria is the second largest brewery in The Netherlands. They export their high quality pilsner around the globe, and are particularly big in the Arabic markets for alcohol free beer. They needed a highly flexible global online presence that could easily be adapted for every different market situation. Together with Emakina Brussels we created & maintained bavaria.com: one website that runs in 113 local versions. Simple yet elegant, both in design as in code, it brings the world of Bavaria beer to every outpost of our globe taking into account all the different local legal and cultural differences.

The Bavaria way

Bavaria is a very a-typical beer brand. They do everything in their own specific way. In Lieshout, the tiny village in the south of Holland where Bavaria has been brewing its beer since 1790, they call that 'The Bavaria Way'. And everybody there understands what that means. For outsiders this is obviously less clear. Design is Dead teamed up with Sellmore Amsterdam to shed some light on this mysterious way of working.  We created an international brand book that explains where Bavaria comes from, what makes them special and where on earth they are heading for. The 'Blue Book' pinned down the Bavaria DNA and turned it into workable material for brand managers from Korea to Abu Dhabi. To say the least, it was a challenging project but we had a lot of fun along the way!

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Leadgeneration voor Vastgoedontwikkelaar

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février 2018
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Leadgeneration voor Vastgoedontwikkelaar

ION is one of the fastest growing real estate developers in Belgium. To continu fueling their growth they needed more leads and a professional marketing department. They hired Cleverest Group to get the required knowledge and to generate leads.

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Delvaux city guides

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février 2016
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Delvaux city guides

Comme nous savons tous que « le voyage est la destination », voici les guides de villes de Delvaux… pour rendre votre voyage encore meilleur. 

130 pages de raffinement typographique, d'illustrations crayon prises sur le vif, et de mise en page moderne à l'image de la marque Delvaux. 

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Rédaction et traduction

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