Meli choco spread

janvier 2016
Description

Animation for Meli Choco explaining the main selling propositions (Belgian Chocolate, ...) as wel as the unique selling proposition 'the touch of Meli honey'. 

Meli choco spread

janvier 2016
Animation
storyboard
Graphic design
Animation
storyboard
Graphic design
Description

Animation for Meli Choco explaining the main selling propositions (Belgian Chocolate, ...) as wel as the unique selling proposition 'the touch of Meli honey'. 

Détails de la réalisation
work
Client
Meli
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding, Publicité, Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
#KIJKNIETWEG

#KIJKNIETWEG

décembre 2016
décembre 2016

#KIJKNIETWEG

 

CONTEXT

Om de 3 dagen sterft er in België iemand aan de gevolgen van partnergeweld. Onderzoek toont aan dat slachtoffers gemiddeld pas na 35 incidenten aangifte doen bij de politie.  Dat betekent dat ze vaak 2 jaar in een gewelddadige relatie zitten vooraleer ze hulp zoeken. 1 op de 7 gezinnen heeft met familiaal geweld te maken.  In 4 op de 10 gevallen worden ook kinderen blootgesteld aan geweld. Partnergeweld is een maatschappelijk probleem. Het is essentieel om actie te ondernemen. De Beweging tegen Geweld – vzw Zijn roept met haar nieuwe campagne #KIJKNIETWEG op om het taboe te doorbreken en over partnergeweld te praten.

Campagnefilmpje #KIJKNIETWEGHet beklijvende campagnefilmpje toont slachtoffers in een criminele context, want té vaak loopt het ook effectief slecht af. Het zet aan om niet weg te kijken, het taboe te doorbreken en hulp te zoeken of bieden. De Beweging tegen Geweld vraagt om het filmpje zo veel mogelijk te delen.

 Stappenplannen voor getuigen, slachtoffers en plegers Wat zeg je wel? Wat zeg je beter niet? Hoe bescherm ik mezelf? Waar kan ik terecht?

Bij de campagne #KIJKNIETWEG horen 3 stappenplannen voor 3 verschillende doelgroepen: getuigen, slachtoffers en plegers. De stappenplannen ondersteunen hen om iets aan de situatie te veranderen en wijzen de weg naar hulplijnen.

 Muzikale voorstelling Wie de thematiek van partnergeweld bespreekbaar wil maken bij een breder publiek, kan de gedurfde muzikale voorstelling met Ernst Löw en Deborah Ostrega boeken, 2 artiesten die over de donkere kant van de liefde zingen.

 Koen Dedoncker (vzw Zijn): “We praten er niet over. We doen liever alsof het niet bestaat. Maar zo komen gezinnen die ermee te maken krijgen in een spiraal van geweld terecht die steeds erger wordt. Het is noodzakelijk om vroeger in te grijpen, koppels sneller te helpen en te begeleiden naar een gezonde relatie. Vanzelf gaat het niet over.”

Mieke De Schepper (vzw Zijn): “ Er is altijd wel iemand die weet heeft van het geweld. Een familielid, een vriend, de buren,... maar niemand praat erover. Dit zijn de meest voorkomende redenen om niet te reageren:

● We willen ons niet bemoeien ● We weten niet wat we moeten zeggen ● We hebben schrik om er zelf bij betrokken te geraken ● We hebben schrik om het nog erger te maken

De cijfers liegen niet. Dit is een maatschappelijk probleem en het is essentieel om wèl actie te ondernemen. Vzw ZIJN biedt hiervoor concrete en gedifferentieerde hulp.”

Image de marque & branding
ZET

ZET

juillet 2018
juillet 2018

ZET

Z-editions came to Ollie with a wish to reinvent the company. Their company has always been business-to-business. Together we repositioned the company to a lifestyle brand that became relatable for people who are into design, whilst never losing sight of the company as a local family business focused on service and durability.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Black M - Tic Tac

Black M - Tic Tac

mars 2018
mars 2018

Black M - Tic Tac

Stratégie de contenu
Film
Publicité en ligne
Den Berg: brand identity, communications, website

Den Berg: brand identity, communications, website

juin 2018
juin 2018

Den Berg: brand identity, communications, website

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Building Chassis

Building Chassis

juillet 2017
juillet 2017

Building Chassis

Spécialiste dans la pose de châssis, portes, fenêtres et volets.

Image de marque & branding
Design & graphisme

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.