Max & Lola

juillet 2016
Max & Lola
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Max & Lola
Max & Lola
Max & Lola
Max & Lola
Max & Lola
Description

• Print ads

• Post cards

• Posters

Pour faire exister ses collections de vêtements pour enfants, la créatrice de cette marque belge disposait d'un budget très limité comparé à celui de ses concurrentes dans le luxe. En deux campagnes, Max & Lola s'est hissée au plus haut rang grâce à des réalisations poétiques et élégantes qui ont pu lui construire une identité forte et une résonance internationale.

Max & Lola

juillet 2016
Description

• Print ads

• Post cards

• Posters

Pour faire exister ses collections de vêtements pour enfants, la créatrice de cette marque belge disposait d'un budget très limité comparé à celui de ses concurrentes dans le luxe. En deux campagnes, Max & Lola s'est hissée au plus haut rang grâce à des réalisations poétiques et élégantes qui ont pu lui construire une identité forte et une résonance internationale.

Détails de la réalisation
work
Client
Max & Lola
place
Localisation
Hainaut
business
Secteur du client
Accessoires & vêtements
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité, Branding, Photography
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Always on time on the track

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septembre 2016
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“RailTime” was a concept that was created to help Infrabel keep rail users informed on the latest rail information. As well as managing rail traffic, informing the public is an important service that the organisation provides. Under one name and one corporate identity, RailTime combines all tools aimed at informing rail users, including a website, print material and TV spots. The railtime.be website was the portal for rail user information and contains useful rail user information: timetables updated in real time, traffic conditions, delays and disruptions, train location, etc.

The homepage contained everything travellers need to book and manage their journey.

Always available with the latest information in real-time, rail users can check online to see if there are any disruptions to their journey as a result of traffic or construction.

The website was also accessible through mobile interfaces such as mobile phones, smartphones, etc.

Posters with the headline "RailTime: Information is always by your side" had a similar look and feel to the TV spots and reinforced the campaign's main message.

Press releases were also sent out to various media channels as part of the promotional campaign.

Finally, a mail-out was sent to various information relay groups, including mobility managers, the police, local authorities, companies and associations linked to mobility. It was extremely important to inform these various groups of the RailTime service as they are in contact with the general public. As part of a national campaign, two short TV commercials were made. Launched through various media to reach a wide audience, its aim was to familiarise the public with various RailTime tools.

The TV spot "Het Fritkok" demonstrates how "Information is always by your side »… Created in a fun, off-beat way, these TV spots show that information is available everywhere at any time.

https://vimeo.com/107054895

 

The TV spot "The Shower" is a good example of this.

 

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Stratégie de contenu
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