Logo-Type pour Hacot Studio

avril 2016
Logo-Type pour Hacot Studio
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Logo-Type pour Hacot Studio
Description

Création de l'image de marque d'Hacot Studio, spécialisé dans la décoration et la réalisation de trompe l'oeil.

Logo-Type pour Hacot Studio

avril 2016
Description

Création de l'image de marque d'Hacot Studio, spécialisé dans la décoration et la réalisation de trompe l'oeil.

Détails de la réalisation
work
Client
Hacot Studio
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Art & Artisanat
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding
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#itstartswith Aperol Spritz

#itstartswith Aperol Spritz

octobre 2017
octobre 2017

#itstartswith Aperol Spritz

‘It starts with Aperol Spritz’ marks the launch of Aperol’s new brand campaign, which is rolled out across Europe. We set up an integrated media strategy to position Aperol Spritz as thé start for a great summertime together and claim orange as the new apero in Belgium. Aperol Spritz is shown as the social connector between people and moments.

Image de marque & branding
Stratégie digitale
BETV : A SPECTACULAR OFFER

BETV : A SPECTACULAR OFFER

mai 2018
mai 2018

BETV : A SPECTACULAR OFFER

Be tv dazzles the world with a brand new offer: only EUR 24,99 for over a thousand recent films and series. 
A highly spectacular offer indeed, which deserves a highly spectacular ad campaign or at least, that's what the assistant over at Be tv seems to think.

The campaign consists of two TV ads and 3 radio commercials, introducing us to Be tv's slightly stuffy manager and his amiable yet overzealous assistant. 
Get acquainted with the comical couple here and discover them on your TV and radio very soon!

Image de marque & branding
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Activation de marque

Activation de marque

août 2017
août 2017

Activation de marque

Entre 2010 et 2012, nous avons contribué à remettre en selle une vieille liqueur très classe mais un peu obsolète. Plutôt que d’essayer de promouvoir Grand Marnier, nous avons inversé l’approche en proposant un contenant inédit, original et très branché : Le Grand’O était né. Nous avons investi des événements très prisés tels que les apéros urbains. Résultat : une Grand’O mania qui a permis à une nouvelle génération de découvrir la subtilité de Grand Marnier au travers de quelques cocktails simples. Déclinaison ensuite en promotion retail avec le pack Grand’O.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
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Strategy & Communication Tools

Strategy & Communication Tools

novembre 2017
novembre 2017

Strategy & Communication Tools

Stratégie digitale
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Stratégie de contenu
Innovation
Création de site internet
Design & graphisme
Animation
Rédaction et traduction
Photographie
Référencement naturel
Campaign Display branding #Anachronism for Edebex

Campaign Display branding #Anachronism for Edebex

février 2018
février 2018

Campaign Display branding #Anachronism for Edebex

from the expression of needs to the finale reporting of the campaign.

Brand management - campaign management - global creative coordination between the brand and agency - prodction coordination - media planning strategy - campaign management - reporting. 

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Rédaction et traduction
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Planification médias
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