AccueilBelgiqueRégion FlamandeAnversPublicitéLevis Annual Autumn Marketing Campaign

Levis Annual Autumn Marketing Campaign

octobre 2015
Description

A few months ago we won the pitch for Akzonobel brand Levis’ annual autumn campaign. Levis loved the concept called 'A house looking for a home' since it’s all about painting and getting your home ready and cosy for winter. The paint brand especially appreciated Mosquito’s creative angle, which suits their baseline 'Let's colour' perfectly.

So what’s the campaign’s intention? When buying 100 EUR worth of Levis paint, the customer receives a cardboard house, filled with gifts like a kids paint set, discount vouchers and a unique code that you need when participating in the online contest (www.wineenmakeover.be).

That’s right, Levis is giving away 2000 prizes! All you have to do is to paint your white house and make it yours. Get creative and upload a picture of yourpiece of art to the contest page. The main prize? A Levis makeover worth 2500 EUR (x 3!).

Mosquito came up with the whole idea and took care of everything: the campaign, visuals, advertisements, the gift box, display, promo material, the landing page, online banners and an online video in Dutch and French.

Levis Annual Autumn Marketing Campaign

octobre 2015
Description

A few months ago we won the pitch for Akzonobel brand Levis’ annual autumn campaign. Levis loved the concept called 'A house looking for a home' since it’s all about painting and getting your home ready and cosy for winter. The paint brand especially appreciated Mosquito’s creative angle, which suits their baseline 'Let's colour' perfectly.

So what’s the campaign’s intention? When buying 100 EUR worth of Levis paint, the customer receives a cardboard house, filled with gifts like a kids paint set, discount vouchers and a unique code that you need when participating in the online contest (www.wineenmakeover.be).

That’s right, Levis is giving away 2000 prizes! All you have to do is to paint your white house and make it yours. Get creative and upload a picture of yourpiece of art to the contest page. The main prize? A Levis makeover worth 2500 EUR (x 3!).

Mosquito came up with the whole idea and took care of everything: the campaign, visuals, advertisements, the gift box, display, promo material, the landing page, online banners and an online video in Dutch and French.

Détails de la réalisation
work
Client
Levis
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Vente au détail
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Audi & StoryMe

Audi & StoryMe

mars 2018
mars 2018

Audi & StoryMe

Film
Publicité
Refritec

Refritec

octobre 2017
octobre 2017

Refritec

Refritec is leverancier voor koude- en klimaattechniek in België en Luxemburg. Hun ambitie is een bijdrage te leveren aan het succes van hun klanten. Behalve hun producten, spelen dienstverlening en informatie- voorziening hierbij een cruciale rol.

TOEN.

MENTALL heeft de eer zich te mogen ontfermen over alle uitgaande communicatie van Refritec.
Zo verzorgen we al 2 jaar hun wekelijkse nieuwsbrieven, maandelijkse promoties, catalogi, Online catalogus, naamkaartjes,… enzovoort. Voor deze klant gaan we meer dan wekelijks in gesprek met hun leveranciers vanuit Europa en ver daarbuiten.

NU.

In 2017 creëren we voor Refritec onder andere een nieuwe website en zullen wij hun online-catalogus, die in 2016 opgeleverd werd in samenwerking met Guideline Belgium, verbeteren. Hiernaast zullen wij blijven adverteren in de vaste koeltechnisch vaktijdschriften en promoties opmaken & versturen via direct-mailing.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Data Consulting
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Photographie
Evénementiel
Référencement naturel
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Bill to Box : Universal Invoicing Network

Bill to Box : Universal Invoicing Network

septembre 2017
septembre 2017

Bill to Box : Universal Invoicing Network

The aim of the video was to explain the benefits of using Bill to Box electronic invoicing system and how switching to it would improve the invoices workflow. It was delivered in two language versions and published on the client’s web site.

 

Agency : Hungry Minds

Production company: Adventure Films

 

www.adventurefilms.lu

Animation
Publicité
Proximus Close Club Experience (D8)

Proximus Close Club Experience (D8)

septembre 2017
septembre 2017

Proximus Close Club Experience (D8)

Image de marque & branding
Innovation
Publicité
Meli choco spread

Meli choco spread

janvier 2016
janvier 2016

Meli choco spread

Animation for Meli Choco explaining the main selling propositions (Belgian Chocolate, ...) as wel as the unique selling proposition 'the touch of Meli honey'. 

Image de marque & branding
Publicité
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.