FrieslandCampina-Joyvalle_Lekker Op Kamp

septembre 2014
FrieslandCampina-Joyvalle_Lekker Op Kamp
FrieslandCampina-Joyvalle_Lekker Op Kamp
FrieslandCampina-Joyvalle_Lekker Op Kamp
Description

Flapjes sparen voor gratis melk op kamp. Drie hoofdprijzen voor de winnende jeugdbewegingen. Dit jaar werden ook de kookouders beloond met mooie prijzen. Resultaat: 540.000 rode flatjes gespaard, dat is 54.000 liter gratis melk op kamp.

Impact

Please find here some our radio commercials

 
https://soundcloud.com/sendit-there/joyvalle-spot2-30fr

https://soundcloud.com/sendit-there/joyvalle-spot3-30fr-marabout

https://soundcloud.com/sendit-there/2013-joyvalle-lekker-op-kamp

https://soundcloud.com/sendit-there/2013_joyvalle-lekker-op-kamp

 

FrieslandCampina-Joyvalle_Lekker Op Kamp

septembre 2014
Description

Flapjes sparen voor gratis melk op kamp. Drie hoofdprijzen voor de winnende jeugdbewegingen. Dit jaar werden ook de kookouders beloond met mooie prijzen. Resultaat: 540.000 rode flatjes gespaard, dat is 54.000 liter gratis melk op kamp.

Impact

Please find here some our radio commercials

 
https://soundcloud.com/sendit-there/joyvalle-spot2-30fr

https://soundcloud.com/sendit-there/joyvalle-spot3-30fr-marabout

https://soundcloud.com/sendit-there/2013-joyvalle-lekker-op-kamp

https://soundcloud.com/sendit-there/2013_joyvalle-lekker-op-kamp

 

Détails de la réalisation
work
Client
FrieslandCampina
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Boissons
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Branding, Stratégie digitale, Marketing sur les réseaux sociaux, Publicité, Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Found in Molenbeek

Found in Molenbeek

juin 2016
juin 2016

Found in Molenbeek

Molenbeek had it rough in 2015. The world suddenly knew where it was, and nobody wanted to visit. That was bad for business in Molenbeek, that was struggling economically even before recent events. Advertising agency Publicis Brussels decided to give a helping hand to its neighbouring community. It sent a creative team, a photographer and a journalist to Molenbeek, in search of the best places to be. ‘Found in Molenbeek’ became a practical guide for people from all walks of life and is currently only available online. A printed version will soon follow. The shopping guide, aptly titled ‘Found in Molenbeek’, aims to put the plagued community in Brussels in a positive spotlight by revealing its hidden gems: all the best places to shop and eat, along with the happening events. Fans and visitors of Molenbeek can even update www.foundinmolenbeek.be with their own suggestions and tips. In short, ‘Found in Molenbeek’ is quickly becoming an organic guide for a sympathetic community with plenty of potential.

Image de marque & branding
Visual branding Tricount

Visual branding Tricount

avril 2016
avril 2016

Visual branding Tricount

Creation of the logo, visual style and pictos for the start up 

Image de marque & branding
An open and shut case

An open and shut case

novembre 2014
novembre 2014

An open and shut case

10 Advertising, based at Antwerpen, Belgium has been asked to develop An open and shut case in 2007. This campaign is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Consumer, Public services, Legal Services, Karl Byl Lawyer Adverts.

Publicité
LolaLiza - Social Media Management

LolaLiza - Social Media Management

juillet 2017
juillet 2017

LolaLiza - Social Media Management

Until now, we’ve never met an audience as enthusiastic as LolaLiza’s fanbase! We’re currently responsible for managing this Belgium / France / The Netherlands & Luxembourg based fashion brand’s community and we're loving it. Making sure that LolaLiza’s personality is translated properly online, and that the brand is being represented in a warm and friendly way: that’s something WE LIKE YOU is exceeding in!

Image de marque & branding
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité en ligne
FEBRAP - Win-Win-Win

FEBRAP - Win-Win-Win

juillet 2016
juillet 2016

FEBRAP - Win-Win-Win

• Radio

• Print ads

• Digital

L'annonceur souhaitait un spot radio pour communiquer les différent services des entreprises bruxelloises de travail adapté auprès des grandes entreprises et des PME. Nous avons inventé la relation Win-Win-Win et l'avons communiquée à travers un spot radio (https://soundcloud.com/silvercopper/febrap-35s-winwinwin) et une campagne B2B. Le Win-Win-Win est aujourd'hui repris par tous les opérateurs du marché et les chefs d'entreprise l'affichent comme un label dans leur communication propre.

Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.