Launch new shop

décembre 2015
Description

For the opening of the RSlab shop at Paal-Beringen, we created a 'promo' video. This video has been promoted on social media (Facebook + Twitter). 350.000 people were reached on Facebook and 100.000 people on Twitter. During that period, the fanbase increased by 168%. 

Launch new shop

décembre 2015
Description

For the opening of the RSlab shop at Paal-Beringen, we created a 'promo' video. This video has been promoted on social media (Facebook + Twitter). 350.000 people were reached on Facebook and 100.000 people on Twitter. During that period, the fanbase increased by 168%. 

Détails de la réalisation
work
Client
Runners Service Lab
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Sport
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Porsche Winter Kit

Porsche Winter Kit

juin 2018
juin 2018

Porsche Winter Kit

Stratégie digitale
E-mailing
Redesign of the financial tool and report

Redesign of the financial tool and report

novembre 2016
novembre 2016

Redesign of the financial tool and report

As a bank, Nagelmackers is committed to helping clients achieve their financial and long-term life goals. During live sessions, financial advisors use the Financial Guide tool to determine the client’s current financial status, their long-term objectives and how they can realize those objectives.

 

 

Ergonomie (UX/UI)
Stratégie digitale
Site web Proximus.com

Site web Proximus.com

mars 2017
mars 2017

Site web Proximus.com

HEADER a réalisé l’ensemble du projet: la réalisation totale du site internet de Proximus.

 

HEADER was verantwoordelijk voor het hele project: de volledige uitwerking van de Proximus-website.

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Création de site internet
Design & graphisme
Application mobile
Investor acquisition

Investor acquisition

juillet 2017
juillet 2017

Investor acquisition

Stratégie digitale
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Publicité en ligne
Earth Hour 2014

Earth Hour 2014

septembre 2014
septembre 2014

Earth Hour 2014

For the past 6 years, WWF-Belgium has entrusted the development of the website earthhour.be to idweaver.

Stratégie digitale

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.