La mer, on y retourne ?

février 2016
La mer, on y retourne ?
Description

Design and creation of a multi-media contest platform.

Most Belgian shun the shores of their country. Popular in the 70' and 80', democratization of "sun destinations" heavily competing local tourism. Surfing the "vintage wave"  the public is invited to publish his best memories of his visits to the Belgian coastline. 

The most popular souvenirs are rewarded with deliciously price "nostalgic" as Vespa scooters.

La mer, on y retourne ?

février 2016
Description

Design and creation of a multi-media contest platform.

Most Belgian shun the shores of their country. Popular in the 70' and 80', democratization of "sun destinations" heavily competing local tourism. Surfing the "vintage wave"  the public is invited to publish his best memories of his visits to the Belgian coastline. 

The most popular souvenirs are rewarded with deliciously price "nostalgic" as Vespa scooters.

Détails de la réalisation
work
Client
Westtoer
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Voyage et Loisirs
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Willemen - Step into your future

Willemen - Step into your future

mars 2016
mars 2016

Willemen - Step into your future

To fortify their ambitions, Willemen Groep implemented Virtual Reality into a HR campaign. The 360° experience shows what’s it like to work at Willemen Groep (de zin ‘a day in the life of…’ gebruiken). The project managers conduct you around three prestigious construction sites. Apart from the experience we’ve also created their website www.stepintothefuture.be and delivered an innovative stand on construction fairs.

Film
Stratégie digitale
Image de marque & branding
Innovation
3D
Evénementiel
BB Essential Race

BB Essential Race

octobre 2017
octobre 2017

BB Essential Race

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Création de site internet
Réseaux sociaux
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Consistent, helder en onderscheidend

Consistent, helder en onderscheidend

septembre 2018
septembre 2018

Consistent, helder en onderscheidend

Voor EREA is het communiceren op een heldere, consistente en onderscheidende manier zeer belangrijk. Sinds onze samenwerking gingen ze op zoek naar meer structuur in hun communicatie. Via de volgende link kan je een selectie van enkele resultaten die we samen behaalden terugvinden.

www.wizz.be/cases/erea-consistent-helder-en-onderscheidend-met-23725-meer-contactopnames/

Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Planification médias
E-mailing
Stratégie digitale
Image de marque & branding
Publicité
Publicité en ligne
Gestion de la page Facebook 1,2,3 AutoService

Gestion de la page Facebook 1,2,3 AutoService

janvier 2018
janvier 2018

Gestion de la page Facebook 1,2,3 AutoService

Stratégie digitale
Réseaux sociaux
Data Driven Online Branding

Data Driven Online Branding

janvier 2017
janvier 2017

Data Driven Online Branding

With its 4,5 million members, CM (Christelijke Mutualiteit) is the largest health insurer in Belgium. Core values are solidarity, respect for each person and care for those most vulnerable. We were brought in to manage the digital part of CM’s omnichannel brand image campaign of 2015-2016-2017. Besides managing the entire operation, the challenge would be to provide them strong insights, such as the campaign’s impact on CM’s brand image.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.