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Kinder Surprise, the most surprising surprise

septembre 2016
Description

Objectif; Fêter les 40 ans de Kinder Surprise en faisant parler de la marque.

Idée: Dans Kinder Surprise, il y a surprise, celle-là même qui a fait rêver plusieurs générations d'enfants. Et si pour une fois la surprise c'était vous ?

Comment ? Via une application Facebook, le consommateur upload une photo de lui de profil et de face, il choisi un corps que nous avons préalamblement dessiné (Superhéro, princesse, cow boy/girl, ...). Quelques jours plus tard, il reçoit un œuf Kinder avec dans la fameuse capsule jaune, lui-même... imprimé en 3D !

Résultats : Des ventes en hausse de 16% par rapport à la même période l'année précédente, des milliers de messages sur les réseaux sociaux, de partages de photos avec la figurine et de la presse, beaucoup de presse !

http://www.wonderandwonder.com/portfolio/kinder-surprise-la-surprise-cest-vous/

Kinder Surprise, the most surprising surprise

septembre 2016
Description

Objectif; Fêter les 40 ans de Kinder Surprise en faisant parler de la marque.

Idée: Dans Kinder Surprise, il y a surprise, celle-là même qui a fait rêver plusieurs générations d'enfants. Et si pour une fois la surprise c'était vous ?

Comment ? Via une application Facebook, le consommateur upload une photo de lui de profil et de face, il choisi un corps que nous avons préalamblement dessiné (Superhéro, princesse, cow boy/girl, ...). Quelques jours plus tard, il reçoit un œuf Kinder avec dans la fameuse capsule jaune, lui-même... imprimé en 3D !

Résultats : Des ventes en hausse de 16% par rapport à la même période l'année précédente, des milliers de messages sur les réseaux sociaux, de partages de photos avec la figurine et de la presse, beaucoup de presse !

http://www.wonderandwonder.com/portfolio/kinder-surprise-la-surprise-cest-vous/

Détails de la réalisation
work
Client
Providence Belgique/Ferrero
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing de contenu
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Marketing support across the EMEA region

Marketing support across the EMEA region

janvier 2017
janvier 2017

Marketing support across the EMEA region

Janssen Pharmaceuticals, part of the Johnson & Johnson group of companies, provides innovative medicines for an array of health concerns. Janssen sought to consolidate disparate marketing efforts across the EMEA region. Previously, many of its local operating companies created dynamic ads and materials for local markets, but their best practices and ideas were not systematically shared and leveraged across the enterprise. Such a decentralized approach also increased risks for branding inconsistencies and potential compliance issues.

Janssen sought to implement a process and technology to help consolidate the collaboration, approval and sharing of their marketing materials. Unfortunately, an added difficulty was that Janssen had already tried to implement a tool to do this just a few years earlier, but it was neither “user friendly nor future proof,” which only added to the frustration of employees.

When Janssen EMEA launched an initiative to find a new tool and, as well, optimize their collaborative process, Mach Media was brought in to lead the communications aspect of the project, which comprised the selection, roll out, and integration of the new platform. Named UNITAS, Latin for “unity,” the new process and tool selected allowed Janssen to consolidate and share marketing materials among 3,000 people across the entire enterprise.

Over a two-year period, Mach Media promoted UNITAS though a campaign of newsletters, workshops and trainings designed to embed the UNITAS “way of working” into the company culture. Mach Media focused on targeted communication actions to achieve buy in from senior management, direct users, and process enablers. Continuous feedback and transparent communication were the pillars of this successful roll out.

Today, UNITAS is very much part of Janssen’s approach for the development of marketing and educational materials, with hundreds of campaigns archived and shared across the platform every week.

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Social Media Launch @JNL

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février 2017
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​Modern in mood, the extensive JNL collection typifies Belgian design, an aesthetic that melds the élan of French styling with the precision of German structure and engineering. This European pastiche is inherent in their furniture, lighting and accessories.

​Simply put, the online presence of JNL needs to be solidified starting from scratch. Ultimately this solidification will lead to an increase in sales

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mars 2017
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mars 2018
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Atmosafe has developed a unique method that enables a quick but very thorough air sample analysis. This allows real risks in the ambient air to be better identified so that prevention is more efficient and it increases your profit margin. Our gas experts ensure maximum protection at an incredibly low price.

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Ecommercecampagne voor InstaCosmetic

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août 2017
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