Journaliste

avril 2016
Journaliste
Description

Journaliste professionnel au sein de la rédaction et de l’équipe média du site.

Journaliste

avril 2016
Description

Journaliste professionnel au sein de la rédaction et de l’équipe média du site.

Détails de la réalisation
work
Client
LE VIF
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Médias
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Relations presse
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
One group, one logo

One group, one logo

mai 2018
mai 2018

One group, one logo

Bouwpunt: 28 independent distributors of building materials all over Belgium, bound together with one strong brand. A strong brand with a strong story, that’s the kind of challenge we love.

One identity, everywhere

Today, Bouwpunt has a strong and recognisable identity which we designed in an expressive way. We started with their trucks, their most visible medium. Then we added Briek to the picture.

Briek magazine

We inspire Bouwpunt to create more added value, to be loved by their clients, to build stronger relationships. Therefore, three times a year, we create their own magazine: Briek. It reflects the ambition to fully connect with the building professional and the quality driven DIY-lover.

Much more than brick and mortar

Together with our colleagues at The Craft, we built a strong online platform, creating activating campaigns through dynamic websites, e-newsletters and social media. Announcing actions or competitions, the online communication is on point.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Web analytique/Big data
Création de site internet
Design & graphisme
Film
Rédaction et traduction
Photographie
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
Planification médias
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Ligue Braille. Une autre façon de voir la vie.

Ligue Braille. Une autre façon de voir la vie.

mars 2017
mars 2017

Ligue Braille. Une autre façon de voir la vie.

Following our strategic analysis, the communication brings a particularly positive tone to the visual impairment by describing, with lightness, the daily life of Sylvie who lost sight five years ago, but who continues to enjoy the good sides of life, in complete autonomy. The integrated national campaign is aired on TV, radio, postering in the Brussels metro, POS for regional antennas and field actions.

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Publicité
Publicité en ligne
Stratégie de contenu
Rédaction et traduction
Photographie
Saint-Germain - learn to drink French fluently

Saint-Germain - learn to drink French fluently

mars 2017
mars 2017

Saint-Germain - learn to drink French fluently

Relations publiques (RP)
Marketing and communication for export

Marketing and communication for export

décembre 2017
décembre 2017

Marketing and communication for export

  • Worldwide communication strategy
  • Web and media partners content manager, coordination of the US team
  • Digital strategy

Stratégie digitale
Relations publiques (RP)
Rédaction et traduction
E-mailing
Stratégie marketing et communication pour Wood Wap

Stratégie marketing et communication pour Wood Wap

juillet 2016
juillet 2016

Stratégie marketing et communication pour Wood Wap

Wood Wapiti construit de magnifiques tables dans la philosophie "Made in My Country". Pas de provenance lointaine, pas de consommation excessive et dès lors pas de pollution pour notre planète. Chaque pièce est une création unique.

Relations publiques (RP)

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.