Jerome Sohier Art Book

septembre 2014
Jerome Sohier Art Book
Description

Creating the presentation book for the art gallery Jerome Sohier. Digital printing and screen printing on hard cardboard for cover.

Jerome Sohier Art Book

septembre 2014
Description

Creating the presentation book for the art gallery Jerome Sohier. Digital printing and screen printing on hard cardboard for cover.

Détails de la réalisation
work
Client
Jerome Sohier
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Produits ménagers
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Local
settings
Services proposés
Graphisme
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Just Right IT Campaign

Just Right IT Campaign

juillet 2017
juillet 2017

Just Right IT Campaign

Als Marketing Service Agency (MSA) voor Hewlett Packard Enterprise staat Handlangers in voor alle Channel marketing. Just Right IT is één van de lead generation campagnes die voor de partners van HPE werd uitgerold.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Planification médias
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Blitz Coca-Cola 125 years pour In One

Blitz Coca-Cola 125 years pour In One

juillet 2015
juillet 2015

Blitz Coca-Cola 125 years pour In One

De la conception à la réalisation, en passant par la simulation 3D, cette proposition de stand pour grandes surfaces a été approuvé et réalisé pour Coca-Cola.

Design & graphisme
Yuso: Een nieuwe look

Yuso: Een nieuwe look

octobre 2018
octobre 2018

Yuso: Een nieuwe look

www.graviteit.be/project/yuso  

 

OVER YUSO

Yuso integreert hernieuwbare en duurzame energiebronnen in de bestaande markten. Door in te zetten op decentrale energieproductie beheren bedrijven zelf op een flexibele manier hun energieverbruik en -injectie. Yuso is hun tussenschakel naar de energiemarkt.

 

LOGO

Het bedrijf Yuso bestaat al enkele jaren, en kwam al naar buiten met een logo. Toch was er nood aan een modernere, frissere look die beter aansluit bij hun innovatieve aanpak en visie. Het nieuwe logo toont de kijk van Yuso op de energiemarkt.
De heldere groentinten sluiten aan bij hun focus op hernieuwbare energie. De figuur staat voor zowel evenwicht als beweging. Yuso gaat dan ook op een flexibele manier om met energiepieken en -dalen, én ze behouden in alles wat ze doen een dynamische mindset. Het idee van dynamiek en vernieuwing is van groot belang, omdat Yuso de bewegingrichting een open energiemarkt ondersteunt.

 

SLOGAN

De duidelijke visie van Yuso vroeg naar een compacte en allesomvattende slogan“Making new energy flow” vat samen waar Yuso voor staat. Ze zetten in op nieuwe, groene energie. Ze hebben een nieuwe kijk op energie. Ze produceren geen energie, maar ze maken de uitwisseling ervan zo optimaal mogelijk.
De baseline beschrijft vooral een actief gebeuren. Yuso zet dan ook blijvend in op een innovatie en automatisatie.

 

BRANDING

Coherentie is van groot belang voor Yuso. Om zeker te zijn dat de look en feel van het bedrijf steeds dezelfde blijft, maakte Graviteit een brandbook op. Hierin staan specificaties rond logo gebruikkleurentypografiebeeldentekstuelestijl enz. Er werd een duidelijke grafische stijl bepaald, bijvoorbeeld aan de hand van photoholders en iconen. Het brandbook wordt onder andere doorgetrokken in de opmaak van presentaties.

 

WEBSITE & PORTAL

Yuso maakt het opvolgen van energie gebruiksvriendelijk en transparant via een online platform (My Yuso Portal). Een sterke algemene online aanwezigheid was dan ook van groot belang voor hen. Graviteit maakte een informatieve website op waarin het aanbod en de visie van Yuso duidelijk geschetst worden.
De drietalige website (NL, FR en EN) werd volledig door Graviteit geschreven. De website brengt de soms complexe en zeer specifieke materie op een begrijpbare en aantrekkelijke manier aan de man. Er wordt geregeld gefocust op call to action naar de verschillende offerte- en analyseformulieren en naar het online platform.
We verzorgden ook de visuele opbouw van de front-end van het My Yuso Portal, dat volledig door Yuso zelf gebouwd wordt. Er werd gefocust op links tussen de informatieve en introducerende website, en het effectieve platform met de energie-uitwisselingsdata. Yuso biedt services in 3 gebieden aan (injectie, levering en opslag). De website- en platformverbinding maakt cross selling mogelijk.
De website en de portal werd volledig opgemaakt aan de hand van het brandbook, met een duidelijke visuele stijl als gevolg. De niet erg visuele en soms complexe diensten worden op een heldere en luchtige manier getoond aan de hand van sfeerbeelden en iconen.

 

E-MAILINGS

Vooraleer er aan de visuele opmaak van de website en de portal gestart werd, dacht Graviteit structureel mee aan een logische en commercieel interessante opbouw. Ook bij de voorstelling van de e-mailings gingen we op dezelfde manier aan de slag. Bij elke creatie stonden we stil bij de sales funnel en houden we rekening met cross selling, zonder aan professionalisme en gemoedelijkheid in te boeten.

 

PRESS RELEASE

Yuso slaat de handen in elkaar met een Japans bedrijf om een grootschalig batterijproject te realiseren. Om dit nieuws te verspreiden, werkten we samen met Yuso aan een press release. We zorgen zowel voor structurele als visuele ondersteuning (o.a. de opmaak van een landingspagina, een event-pagina en aangepaste pagina’s op de website).

 

Neem een kijkje naar de algemene website via www.yuso.be en naar de project website via www.res-nv.be

Création de site internet
Design & graphisme
To promote "business services" in the Belgian mark

To promote "business services" in the Belgian mark

janvier 2016
janvier 2016

To promote "business services" in the Belgian mark

For several years we have helped Sodexo with their B2B communication for them to promote their « business services » in the Belgian market.

We are developing commercial and informative messages through online and offline media like brochures, folders, webpages, emailings and commercial presentations, always making sure to respect global branding guidelines and brand awareness.

Lately we have also designed B2C tools like secured checks « lunch pass » and « eco pass » and the first « Sodexo card » now widely accepted in restaurants and supermarkets. Sodexo’s communication towards end users was in need of a strong identity but also of a more dynamic and urban twist to make a difference to the public.

Design & graphisme
Helioscreen, more than meets the eye

Helioscreen, more than meets the eye

avril 2018
avril 2018

Helioscreen, more than meets the eye

Elke drie jaar wordt het thema en de look & feel van Helioscreen aangepast. Like a Virgin bedacht een strategie die niet enkel aan de grafische kant het merk Helioscreen een update zou geven, maar die ook qua invulling van het merk een ongelofelijke stap vooruit zou betekenen. We benoemden vijf economisch onderscheidende factoren. Die werden omschreven en gecommuniceerd naar de relevante doelgroepen. Van daaruit werkten we architecturale tools uit; en niet omgekeerd.

Image de marque & branding
Design & graphisme
Rédaction et traduction

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.