ING: native advertising

février 2016
ING: native advertising
Description

In samenwerking met ING creëerden we een eigen landing page waarbij neutrale expertise van ING werd gecombineerd met multimediale componenten. Er werd gekozen voor verschillende outbound links, een video en een bedrijfspresentatie. Na een maand konden we 3004 unieke paginabezoeken tellen en een gemiddelde leestijd van 3 minuten 19 seconden. 

ING: native advertising

février 2016
Description

In samenwerking met ING creëerden we een eigen landing page waarbij neutrale expertise van ING werd gecombineerd met multimediale componenten. Er werd gekozen voor verschillende outbound links, een video en een bedrijfspresentatie. Na een maand konden we 3004 unieke paginabezoeken tellen en een gemiddelde leestijd van 3 minuten 19 seconden. 

Détails de la réalisation
work
Client
ING
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Banque et Finance
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
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Création de site internet

Création de site internet

octobre 2016
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Société de conseil en hôtellerie, Cofip Hospitality se devait de disposer d'une belle plateforme permettant de communiquer sur leurs actions et services.

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Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
Design & graphisme
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ALS Liga vzw - Supporter

ALS Liga vzw - Supporter

avril 2018
avril 2018

ALS Liga vzw - Supporter

ALS is a very rare disease and still incurable. In Belgium, there are currently only 1.000 ALS patients. As a result, the disease doesn’t get the attention it deserves and lacks funding for research. Activating a wide target audience with a striking message was needed. We hijacked one of the most popular topics in Belgium and gave ALS a podium. We linked the disease… to football. Before our campaign, only 1 in 10.000 Belgians knew the disease by name, now 1 in 2 know Kris’s story.
How to attract attention to a disease that’s almost unknown? By linking it to one of the most popular topics in belgium : football. The objective was to reach sports fans and get them to talk about ALS, become aware of the disease and how it drastically changes the lives of patients. Without any available media budget, we drafted a well thought-out PR plan. First objective was to get Kris’s story on national television, radio and newspapers. With success: national TV stations such as RTL and Sporza (during the live show of the game Belgium-Greece) picked up the story, national radio channels such as Studio Brussel and Radio 2 did interviews with Kris, newspapers picked up Kris’s story and so on. Simultaneously, we reached sports fans via more targeted channels : social media channels of national soccer players, the teaser video was displayed in several soccer stadiums, on social media.

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Cure de jouvence au secteur de la finance

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octobre 2017
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Cure de jouvence au secteur de la finance

Caviar Agency offre une cure de jouvence au secteur de la finance 

Le client
Petrus Partners est un “club d’investisseurs” en ligne. Créé en 2004, sous l’impulsion d’investisseurs privés et professionnels, Petrus Partners réunit des fondateurs liés par des relations amicales ou familiales de longue date, tous expérimentés dans le secteur financier et la gestion de portefeuille.

Petrus Partners a récemment décidé de s’ouvrir à de nouveaux investisseurs afin de partager ses connaissances avec un plus grand nombre de candidats investisseurs désireux de faire croître leur patrimoine en toute sécurité.

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E-mailing
DELHAIZE : 645 BIO PRODUCTS

DELHAIZE : 645 BIO PRODUCTS

mai 2018
mai 2018

DELHAIZE : 645 BIO PRODUCTS

The medium is the message!


How does one aptly demonstrate the vastness of Delhaize’s organic product range, consisting of an impressive 645 items? How? By displaying them all, of course!

That means one poster per product, i.e. 645 different posters in total. A clever campaign, heartily applauded by the client, yet slightly less so by our production team. We can’t imagine why…

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Jelly fish

Jelly fish

juillet 2018
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Jelly fish

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