ING: native advertising

février 2016
ING: native advertising
Description

In samenwerking met ING creëerden we een eigen landing page waarbij neutrale expertise van ING werd gecombineerd met multimediale componenten. Er werd gekozen voor verschillende outbound links, een video en een bedrijfspresentatie. Na een maand konden we 3004 unieke paginabezoeken tellen en een gemiddelde leestijd van 3 minuten 19 seconden. 

ING: native advertising

février 2016
Description

In samenwerking met ING creëerden we een eigen landing page waarbij neutrale expertise van ING werd gecombineerd met multimediale componenten. Er werd gekozen voor verschillende outbound links, een video en een bedrijfspresentatie. Na een maand konden we 3004 unieke paginabezoeken tellen en een gemiddelde leestijd van 3 minuten 19 seconden. 

Détails de la réalisation
work
Client
ING
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Banque et Finance
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Catalog layout for a product designer

Catalog layout for a product designer

novembre 2017
novembre 2017

Catalog layout for a product designer

Agripp is an artisanal, passion-driven climbing hold company that, up until recently, limited sales and communication to Belgium. The founder, engineer, and skilled climber, Philippe Ceulemans, has been behind this operation for 25 years.

We were asked to translate their modest branding and apply it to the international market through strong visuals, seamless identity, and clear language. We highlighted his two newest series, the Karma, and the Hybrid.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Website - https://kevinmaegh.be/

Website - https://kevinmaegh.be/

mars 2018
mars 2018

Website - https://kevinmaegh.be/

MEETBAAR RESULTAAT dat is wat telt.

Een website die SEO geoptimaliseerd is zou niet voldoende zijn om genoeg nieuwe aanvragen te genereren. De website moest echte focus leggen op conversie van bezoekers (offerteaanvragen) en er werden diverse zeer succesvolle online marketingcampagnes opgesteld.

Daarnaast was het ook belangrijk dat de website het juiste imago uitstraalde en voldoende verschillend was ten opzichte van de vele
concurrenten. Dit was een belangrijk aandachtspunt omdat volgens onderzoek, naar schatting 70% van uw potentiële klanten, uw bedrijf voornamelijk beoordeelt, op basis van wat men op de website te zien krijgt. De eerste indruk telt dus ook voor websites.

De website en campagnes waren binnen de 2 weken na lancering rendabel.

 

 

Stratégie digitale
Création de site internet
Référencement naturel
Publicité en ligne
Image de marque & branding
Web analytique/Big data
Airstop Webdesign / Mystop concept

Airstop Webdesign / Mystop concept

juin 2016
juin 2016

Airstop Webdesign / Mystop concept

Travel operator Airstop came to us to revamp their website. During the strategic process we came up with the "mystop" concept where clients can keep track of their travel journeys delivering highly interesting information for the company.

Image de marque & branding
Champion - The Rain Hunters

Champion - The Rain Hunters

mai 2015
mai 2015

Champion - The Rain Hunters

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Image de marque & branding
International growth strategy

International growth strategy

décembre 2017
décembre 2017

International growth strategy

UNITED CAPS, formerly known as PROCAP, develops, produces and sells plastic caps and closures. This leading player wanted to seize the opportunity of an essential name change to reposition themselves in 11 European countries.  Their major challenge was to alter market perception from a rather product-oriented to a more customer-oriented company, focused on customisation and service.

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Evénementiel

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.