ING Art Center - Pop Art in Belgium Identity

juin 2016
ING Art Center - Pop Art in Belgium Identity
ING Art Center - Pop Art in Belgium Identity
Description

Création et réalisation de l'identité visuelle de l'exposition Pop Art in Belgium organisée par ING à l'ING Art Center de Bruxelles.

https://about.ing.be/A-propos-dING/Art/PopArt.htm

http://www.wonderandwonder.com/portfolio/pop-art-in-belgium-ing/

ING Art Center - Pop Art in Belgium Identity

juin 2016
Graphic design
Art Direction
Copywriting
Branding & positioning
Graphic design
Art Direction
Copywriting
Branding & positioning
Description

Création et réalisation de l'identité visuelle de l'exposition Pop Art in Belgium organisée par ING à l'ING Art Center de Bruxelles.

https://about.ing.be/A-propos-dING/Art/PopArt.htm

http://www.wonderandwonder.com/portfolio/pop-art-in-belgium-ing/

Détails de la réalisation
work
Client
ING
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Banque et Finance
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding, Graphisme
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Skin & Body Specialist

Skin & Body Specialist

octobre 2016
octobre 2016

Skin & Body Specialist

iU Skin & Body Specialist

iU, say you, and you have already taken a step toward wellness.

20 years of expertise

iU is neither a chemist nor a perfume shop, but a place of discovery and sharing aiming for the well-being.

For 20 years, iU has been offering care products for body & skin. The brand is particularly noted for the expertise of its consultants, guiding customers to the most appropriate care for their needs.

New brand identity

In 2008, Tram 21 contributed to the change of name, identity and positioning.

The goal: to make iU the skin specialist, the leading drugstore. With this new name, new positioning and an innovative concept store, Tram 21 strengthened the position of iU in the fields of cosmetology, dietetics, body treatments and babies. iU now places the individual at the center of its concerns and adapts to the needs and requirements of each customer.

Media

Online & Oflfline brand

With a sound and appropriate communication (offline and online) in both mainstream media and point of sale equipment, iU has also evolved in the digital world (ecommerce platform and social network).

Each month, a creative and thematic communication is established to support a range of products selected by iU.

Design & graphisme
Menarini Visuel

Menarini Visuel

août 2016
août 2016

Menarini Visuel

Menarini 

création, conception et print de brochure B2B B2C

année 2016 

Image de marque & branding
retouche d'images pour Electrabel

retouche d'images pour Electrabel

mars 2017
mars 2017

retouche d'images pour Electrabel

retouche d'images réalisée pour Electrabel, en collaboration avec le studio Habousha.

Prises de vues réalisées par le studio Habousha.

Design & graphisme
Photographie
VLAIO - Den Hof

VLAIO - Den Hof

mai 2018
mai 2018

VLAIO - Den Hof

Image de marque & branding
Film
World of pixels

World of pixels

octobre 2017
octobre 2017

World of pixels

Image de marque & branding

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.