AccueilImec-Smart Cities (2d animation)

Imec-Smart Cities (2d animation)

juin 2018

Imec-Smart Cities (2d animation)

juin 2018
Détails de la réalisation
work
Client
Imec
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Éducation
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Animation vidéo, Marketing vidéo, Rédaction de contenu
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Becel Pro Activ activeringscampagne

Becel Pro Activ activeringscampagne

juin 2018
juin 2018

Becel Pro Activ activeringscampagne

Unilever wou de merkpropositie van BPA als cholesterolverlager benadrukken. Via een activeringscampagne naar alle steden en gemeenten wilden we de burgers sensibiliseren. Met hun deelname konden ze een AED toestel voor hun gemeente in de wacht slepen.

Relations publiques (RP)
Rédaction et traduction
Evénementiel
Publicité
Brand Movie

Brand Movie

avril 2019
avril 2019

Brand Movie

Vidéo
De Standaard - CurieuzeNeuzen Vlaanderen

De Standaard - CurieuzeNeuzen Vlaanderen

février 2018
février 2018

De Standaard - CurieuzeNeuzen Vlaanderen

HOW WE ARE HELPING TO ORGANISE THE BIGGEST CIVIL INVESTIGATION OF AIR QUALITY EVER

A person inhales about 15.000 liters of air per day. That amount even increases when you’re moving intensively. Up to 60 liters per minute while jogging for example. Or 20 liters per minute for a child who’s playing outside. Luckily, the air that we breathe is free, but still incredibly precious. Because how clean is the air that we breathe?

That’s the question that De Standaard, University of Antwerp and Vlaamse Milieumaatschappij investigate with CurieuzeNeuzen Vlaanderen, the biggest civil investigation of air quality ever. In order to succeed, they need the help of 20.000 civilians who want to measure the air quality in their street. So, we are helping CurieuzeNeuzen Vlaanderen in activating civilians to be part of the campaign.

With a direct campaign activating civilians to be part of the campaign. And with a more contextual campaign to make them dwell on the quality of the air that they breathe. We focused on 3 themes: jogging, biking to work and playing outside. 3 activities almost everyone can relate to. In tv, cinema, print, radio, OOH and of course social media we asked people how clean the air is that they breathe. And we asked them to be part of the campaign and measure the air quality in their street. The first results will be out in September.

Stratégie digitale
Relations publiques (RP)
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Publicité
Publicité en ligne
Pharmasimple

Pharmasimple

juin 2017
juin 2017

Pharmasimple

Image de marque & branding
Vidéo
Publicité
HR campagne for movie theatres

HR campagne for movie theatres

février 2018
février 2018

HR campagne for movie theatres

Stratégie de contenu
Animation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.