HackBack.it for Rocket Lab

janvier 2016
HackBack.it for Rocket Lab
Description

This is an in-house project. The product is a Growth Hacking backlog with collaborative features. We tested the market by creating a landing page, by posting the site where the Growth Hacker hang out online (slack chats, forums, etc) we saw there's a great market need. Project currently on hold.

HackBack.it for Rocket Lab

janvier 2016
Description

This is an in-house project. The product is a Growth Hacking backlog with collaborative features. We tested the market by creating a landing page, by posting the site where the Growth Hacker hang out online (slack chats, forums, etc) we saw there's a great market need. Project currently on hold.

Détails de la réalisation
work
Client
Rocket Lab
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Marketing & Publicité
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Inbound marketing

Inbound marketing

janvier 2016
janvier 2016

Inbound marketing

Strategische begeleiding bij het opzetten van een inbound plan. Koppeling van CRM aan de automation tool. Setup van de automation tool Hubspot. Integratie en tracking van de verschillende digitale kanalen: website, sociale media, landing pages, blog, email, … 

Development van de nieuwe website in hubspot CMS. 

Het opzetten van een content strategie en content publicaties onder de vorm van blogging en social media updates

Actieve opvolging en rapportering van interacties op digitale kanalen. lead scoring en lead nurturing via geautomatiseerde marketing workflows.

Het opzetten van een Inbound campagne en creatie van kwalitatieve en relevante content. Het uitzetten van een inbound traject met landing pages, formulieren, call to actions, social promoties en email campagnes.

Stratégie digitale
Competition Leffe Collector’s Chalice

Competition Leffe Collector’s Chalice

octobre 2014
octobre 2014

Competition Leffe Collector’s Chalice

Online marketing activation idweaver is developing an innovative activation for the brewers Leffe, which offers the opportunity to win a Collector’s Chalice produced by renowned Belgian designer Charles Kaisin.

Stratégie digitale
EU project website with TYPO3 CMS

EU project website with TYPO3 CMS

novembre 2017
novembre 2017

EU project website with TYPO3 CMS

PROF / TRAC represents an open training and qualification platform whose target audience are architects, technical experts and other professionals from the construction sector that operate by the nZEB (nearly zero-energy buildings) principles. Its main goal is to promote nZEB and educate all experts in construction the field, from designers to managers, provide them with cross-disciplinary training and offer innovative training materials to support their life-long learning process.

This project was managed by REHVA (Federation of European Heating, Ventilation and Air Conditioning Associations) and has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No. 649473

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Application web
Création de site internet
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
E-mailing
Design Sprint

Design Sprint

juin 2017
juin 2017

Design Sprint

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Innovation
Levi's: Boosting sales through CRM

Levi's: Boosting sales through CRM

février 2018
février 2018

Levi's: Boosting sales through CRM

Levi Strauss heeft zijn eigen Levi’s-winkelpunten in Europa, maar is ook nog sterk afhankelijk van de klassieke retail. Gaande van grote winkels tot kleine boetiek: allemaal hebben ze voorraad nodig. Cross-sell is altijd een uitdaging, want de klassieke ‘501’ kent iedereen, maar Levi’s en Dockers hebben veel meer te bieden. Het bijbestellen van voorraad door de winkelpanden gebeurde klassiek via InBound en CallCenter... maar daar noteerden ze orders. Daarom vroeg Levi’s ons om hun internationale sales-portaal uit te bouwen en zichtbaar te maken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
Data Consulting
E-commerce
Design & graphisme
Rédaction et traduction
E-mailing

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.