AccueilBelgiqueRégion FlamandeAnversPublicité en ligneGoogle Adwords campagne GlasGarage Nederland

Google Adwords campagne GlasGarage Nederland

juillet 2016
Google Adwords campagne GlasGarage Nederland
Description

Met een zeer dicht netwerk en ruim 100 vestigingen is er altijd een GlasGarage bij u in de buurt! Online zorgen wij ervoor dat Glasgarage nog beter gevonden kan worden via een uitgebreide Google Adwords campagne!

Google Adwords campagne GlasGarage Nederland

juillet 2016
Description

Met een zeer dicht netwerk en ruim 100 vestigingen is er altijd een GlasGarage bij u in de buurt! Online zorgen wij ervoor dat Glasgarage nog beter gevonden kan worden via een uitgebreide Google Adwords campagne!

Détails de la réalisation
work
Client
GlasGarage
place
Localisation
Anvers
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Comment augmenter le trafic et les conversions ?

Comment augmenter le trafic et les conversions ?

janvier 2016
janvier 2016

Comment augmenter le trafic et les conversions ?

CPC diminué de 20%; + 116% de trafic SEO en 2 ans;  + 7% de Web Analytics via des tests A/B

« Grâce au très bon suivi et à la compétence de l’équipe d’Universem, nous avons dépassé nos objectifs de trafic via le référencement naturel. Ils attachent une grande importance à apporter des solutions pragmatiques et réalisables pour des résultats tangibles dans la durée. » Renaud Chaudoir, directeur web de Logic Immo Belgique

Publicité en ligne
Viral Social Media Campagne

Viral Social Media Campagne

mai 2018
mai 2018

Viral Social Media Campagne

#PROTECTME

AG Insurance is een belangrijke Belgische verzekeringsmaatschappij die aan 3,5 miljoen particulieren en 200.000 ondernemingen diensten levert. Bij Digital Leader werden we door AG Insurance gecontacteerd om hen te ondersteunen bij het opzetten van een brand awareness campagne. Het doel? Verzekeringen die bij het grote publiek een vrij negatieve gedachten oproepen, terug aantrekkelijk maken.

#ProtectMe

#ProtectMe werd in het leven geroepen als campagnenaam. Dit was het ideale evenwicht tussen het educatieve en online aspect van de campagne. Er werd gekozen om de campagne via Facebook, Instagram en Youtube te verspreiden, omdat deze kanalen het meest interessants waren om zoveel mogelijk mensen, voor een zo laag mogelijke kostprijs te bereiken. Elke video werd aangepast in duurtijd en copy per kanaal. Zo werd er gekozen om op Instagram korte versies van +- 15 seconden te plaatsen en op Facebook en Youtube de volledige lengte.

Activering van ambassadeurs

Bij de lancering van de eerste video besloten we om zeer kleine en nauwkeurige segmentaties aan te maken op basis van demografische gegevens. Zo werden personen die reeds Facebookpagina’s volgden van de acteurs, vb. “FC De Kampioenen” getarget in combinatie met een segmentatie op hun leeftijden. Daarnaast brachten we een volledig eco-systeem in kaart van mogelijke ambassadeurs o.a. pagina’s van brandweer, politie, eerste hulp, brandveiligheid, …. en werd er per video ook ingespeeld op het thema. vb. een video die over brandveiligheid ging op Kerstavond werd verspreid door Facebookgroepen die tips met elkaar deelden over gerechten, decoratie evenementen, etc met Kerst.

  To be continued

Op dit moment is de #ProtectMe campagne nog steeds actief. De toekomstige cijfers zijn zeer belovend, aangezien er bij elke nieuwe video die online komt de cost per view blijft dalen. Zo bereiken we nu al resultaten waarbij de cost per view ver onder de 0,01 euro gaat en waarbij er al voor meer dan 8 maanden aan content van AG Insurance is bekeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
KoopVleesOnline Webshop

KoopVleesOnline Webshop

novembre 2017
novembre 2017

KoopVleesOnline Webshop

Met KoopVleesOnline wil onze klant eerlijk en gezond vlees makkelijk online te bestelbaar maken. Dit project is vanaf dag 1 geleid door Green Bananas, dit van logo-ontwerp, huisstijl, webdesign, seo-strategie tot het volledige beheer van de webshop achteraf.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
E-commerce
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Film
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Planification médias
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Relooking du site web Clinic 135

Relooking du site web Clinic 135

octobre 2017
octobre 2017

Relooking du site web Clinic 135

Caviar Agency revoit l’esthétique du site de Clinic 135

Le client

Clinic135 est un centre pluridisciplinaire dédié à l’esthétique. Bio-esthéticienne, kinésithérapeute, nutritionniste et ostéopathe y travaillent en synergie avec un médecin esthétique et un chirurgien esthétique. Leur objectif: offrir un accueil et des soins de qualité pour toutes les interventions esthétiques, de la chirurgie plastique ou reconstruction à la médecine esthétique.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
selfpromotion / deadline

selfpromotion / deadline

juillet 2018
juillet 2018

selfpromotion / deadline

Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.