Eujobsite

janvier 2016
Eujobsite
Description

We grew the social networks of Eujobsite.com from nothing to 27k + followers on Twitter and Facebook. Social media strategy, twitter machine, etc

Eujobsite

janvier 2016
Description

We grew the social networks of Eujobsite.com from nothing to 27k + followers on Twitter and Facebook. Social media strategy, twitter machine, etc

Détails de la réalisation
work
Client
Eujobsite
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Ressources humaines
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
International advertising campaign for Double pass

International advertising campaign for Double pass

mai 2017
mai 2017

International advertising campaign for Double pass

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Publicité en ligne
Offertetool voor Advenso

Offertetool voor Advenso

janvier 2018
janvier 2018

Offertetool voor Advenso

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Publicité
Publicité en ligne
VISIT BRUSSELS  : #CALLBRUSSELS

VISIT BRUSSELS : #CALLBRUSSELS

mai 2018
mai 2018

VISIT BRUSSELS : #CALLBRUSSELS

HOW IS LIFE IN BRUSSELS? ASK SOMEONE IN BRUSSELS.
After Brussels was linked to terror plots, the international media portrayed the city as a warzone. visit.brussels, the Brussels tourist board, wanted to change this perception with an honest answer. We launched call.brussels and gave locals the opportunity to tell them how life really is in the city.  

Stratégie digitale
Relations publiques (RP)
Réseaux sociaux
Evénementiel
Planification médias
Publicité en ligne
LOTERIE NATIONALE :  WIN FOR LIFE

LOTERIE NATIONALE : WIN FOR LIFE

mai 2018
mai 2018

LOTERIE NATIONALE : WIN FOR LIFE

What would you do with €2000 extra every month? Probably you’d come up with a lot of excuses to do great stuff with all that money. And that’s exactly what Air does in the new campaign for Win for Life.

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité
BABY

BABY

avril 2014
avril 2014

BABY

Architecture & Responsive Web Design

A new branding strategy that resulted in a complete revamps of the architecture and the design. We have been facilitating the focus on valuable content to young (future) parents, lateral browsing, user engagement & user experience. The result is a full responsive community platform with a much more engaged audience. In collaboration with Snowcap for the development.

Stratégie digitale

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.