Eujobsite

janvier 2016
Eujobsite
Description

We grew the social networks of Eujobsite.com from nothing to 27k + followers on Twitter and Facebook. Social media strategy, twitter machine, etc

Eujobsite

janvier 2016
Description

We grew the social networks of Eujobsite.com from nothing to 27k + followers on Twitter and Facebook. Social media strategy, twitter machine, etc

Détails de la réalisation
work
Client
Eujobsite
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Ressources humaines
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Video production Smart Wonders

Video production Smart Wonders

juin 2016
juin 2016

Video production Smart Wonders

Production vidéo pour Lilliputiens afin de présenter les Smart Wonders, une gamme de jouets proposant des applications en réalité augmentée.

Entrez dans un nouveau monde... Un monde où les personnages prennent vie... Des jouets 100% Lilliputiens, qui allient découverte, éveil et créativité, mais avec un truc en plus!: Une app qui donne vie à plein de petites merveilles ‘virtuelles’!

Stratégie digitale
Innovative go2market plan for Aliaxis

Innovative go2market plan for Aliaxis

mai 2018
mai 2018

Innovative go2market plan for Aliaxis

A global organization with a local footprint, Aliaxis has been developing advanced plastic piping systems for more than 50 years. The company’s broad soil and waste portfolio is focused on single stack solutions for water trap seal protection, sound reduction and fire safety. Industry innovations such as the P.A.P.A. (positive air pressure attenuator) system keep Aliaxis at the forefront of the piping industry.

Aliaxis decided to create a division dedicated exclusively to the high-rise industry in response to two significant trends: urbanization and climate change. By 2020 there will be an additional 1.3 billion people on this planet, and most of them will live in megacities with more than 10 million inhabitants. The majority of these residents will live in high-rise apartment buildings. New and innovative building solutions that address the unique infrastructural challenges of tall buildings will be key to ensure the comfort and safety of the people living there.

Innovative approach
Piping companies typically present themselves with a singular emphasis on technology. Living Stone and Aliaxis decided to turn this traditional approach around, and put the focus on how advanced piping systems can enhance the experience of people living in high-rises. They opted for a go2market strategy focused on five values offered by Aliaxis High-rise Building Solutions: feasibility, comfort, green, safety, and affordability, striking an emotional note with imagery focused on people enjoying life in their high-rise homes. All of the technical information is included, but the Aliaxis High-rise story starts with the impact of high-rise living on people, and then moves into the technical aspects for the audience of architects, MEP consultants, contractors and installers.

Marketing story
With more than 100 manufacturing and commercial businesses based in over 45 countries, a first step was to distill the larger Aliaxis narrative into a simple, yet powerful story focused exclusively on Aliaxis’ offering for the high-rise building industry. Living Stone and Aliaxis started work on developing a marketing plan for the new division in June, 2017.

 

 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Design & graphisme - Campagne Nationale

Design & graphisme - Campagne Nationale

août 2018
août 2018

Design & graphisme - Campagne Nationale

Stratégie digitale
Design & graphisme
Publicité
Campaign viral video #Anachronism for Edebex

Campaign viral video #Anachronism for Edebex

janvier 2018
janvier 2018

Campaign viral video #Anachronism for Edebex

In the context of a branding campaign called #Anachronism

Central piece of the campaign planning: Here the video spot 30"

Advertiser: Edebex

Sector: Fintech, Finance

Period: Started March  - July/Aug 2017

Media channels: Digital display + Online portals of Tv + Social Media

Agency & Prod: Digitag 

Strategy: Pascal Wouters | L'Agence de Pub

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Film
Rédaction et traduction
Photographie
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité
Eethuis de Fobie: social media ads & Google Ads

Eethuis de Fobie: social media ads & Google Ads

novembre 2018
novembre 2018

Eethuis de Fobie: social media ads & Google Ads

Eethuis De Fobie is een gezellig restaurant vlakbij Gent Zuid. Eigenaars Steve en Ann houden vooral van eenvoudige ingrediënten en creatieve combinaties, en bedenken graag nieuwe gerechten. Ook vegetariërs en veganisten kunnen hier heerlijk genieten. Om hun restaurant extra in de kijker te zetten bij mensen die op zoek zijn naar een gezellig restaurant in Gent, stelden we een online marketingplan op. Het plan bestaat uit zowel advertenties op Facebook als in de Google zoekresultaten.

Stratégie digitale
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.