Efarmz

septembre 2014
Efarmz
Description

Modules backoffice sur mesure : génération du planning de livraison basé sur les codes postaux, picking des produits simplifié

Efarmz

septembre 2014
Description

Modules backoffice sur mesure : génération du planning de livraison basé sur les codes postaux, picking des produits simplifié

Détails de la réalisation
work
Client
Prestashop
place
Localisation
Brabant Wallon
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Local
settings
Services proposés
Création d'e-commerce
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Waterloo 2015

Waterloo 2015

novembre 2017
novembre 2017

Waterloo 2015

Engaging the  June 2015, the world commemorated the Bicentenary of the Battle of Waterloo, a decisive historic event. The non-profit organisation Bataille de Waterloo 1815 planned the most impressive reconstruction ever seen in Europe. Five thousand re-enactors, three hundred horses and a hundred canons participated.

Their goals: to engage a wider audience beyond re-enactment and Napoleon enthusiasts, and to convert no less than 120,000 of them to ticket buyers using a strategic, conversion-based content and social media approach.

To that end, Voice conceived a full-fledged conversational communication plan for our sister company VO Communication, the event’s executive producer, and their partner Verhulst Events and Partners. The plan integrates web, public relations, and social media.

A holistic approach using digital and PR

We set up an extensive website in four languages: Dutch, French, English and German. The site servesd as the core of all communications as well as the opportunity for conversions, such as ticket sales, requests to participate in the re-enactment and merchandising.

Public relations helped us get the word out. We partnered with journalists in TV, radio and printed press to heighten awareness for this extraordinary event through multiple press conferences, a press kit and an online press room. Leading up to June 2015, we provided press relations with a monthly fresh story by means of a press release.

Social media created day-to-day engagement. However, the Facebook page was just the beginning; throughout the year, we created additional Facebook pages for 10 historical characters to interact with. We aadded Instagram and Twitter to the mix, as well as a YouTube channel which hosts several videos. 

 

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Web analytique/Big data
E-commerce
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Film
Rédaction et traduction
Photographie
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
Planification médias
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Letting your agents sell anywhere to anybody.

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juin 2018
juin 2018

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Development of a mobile sales application used by Theo’s field agents. It is a native Android application optimized for tablets.

E-commerce
Application mobile
Création et maintenance multistore Magento

Création et maintenance multistore Magento

septembre 2016
septembre 2016

Création et maintenance multistore Magento

Dôté d'un réseau de magasin physique, le group Medi-Market a lancé son site e-commerce dans le domaine de la parapharmacie en 2015. Avec un catalogue de près de plus de 30 000 produits, le site e-commerce s'appuie sur un Magento mutlistore interfacé avec l'ERP du groupe. Medi-Market déploie une stratégie multicanale, avec notamment la livraison et/ou le paiement en boutique.

E-commerce
Refonte site e-commerce My deal shop

Refonte site e-commerce My deal shop

septembre 2017
septembre 2017

Refonte site e-commerce My deal shop

Ergonomie (UX/UI)
E-commerce
Création de site internet
Design & graphisme
3Suisses

3Suisses

février 2018
février 2018

3Suisses

We helped the 3Suisses group in their digital transformation.
We define the digital strategy of their new positioning from a mail ordering company to a online pure player on a international level.

We developed multiple digital campaigns to support this new approach.
We create a strong partnership with the Google teams to create a unique sales experience through innovative formats and European premiere on youtube.

 

 

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
E-commerce
Film
Réseaux sociaux
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