Droneport

janvier 2016
Droneport
Description

Elk bedrijf heeft een eigen karakter en eigen gewoontes. Samen vormen ze de identiteit van de organisatie. In alles wat het bedrijf onderneemt, komt een deel van de identiteit met de doelgroep in aanraking.

DronePort heeft de ambitie om één van de meest belangrijke UAV test & business center te worden. 

Gelegen op het militair domein in Sint-truiden, bieden zij een infrastructuur aan om UAV's te testen en te demonstreren. Bovendien kunnen start-up bedrijven zich vestigen op dit domein. 

DronePort staat nog in de kinderschoenen, maar (zoz) gaf wel al een look & feel aan deze organisatie. 

Droneport

janvier 2016
Description

Elk bedrijf heeft een eigen karakter en eigen gewoontes. Samen vormen ze de identiteit van de organisatie. In alles wat het bedrijf onderneemt, komt een deel van de identiteit met de doelgroep in aanraking.

DronePort heeft de ambitie om één van de meest belangrijke UAV test & business center te worden. 

Gelegen op het militair domein in Sint-truiden, bieden zij een infrastructuur aan om UAV's te testen en te demonstreren. Bovendien kunnen start-up bedrijven zich vestigen op dit domein. 

DronePort staat nog in de kinderschoenen, maar (zoz) gaf wel al een look & feel aan deze organisatie. 

Détails de la réalisation
work
Client
Droneport
place
Localisation
Limbourg
business
Secteur du client
Autres
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Marketing support across the EMEA region

Marketing support across the EMEA region

janvier 2017
janvier 2017

Marketing support across the EMEA region

Janssen Pharmaceuticals, part of the Johnson & Johnson group of companies, provides innovative medicines for an array of health concerns. Janssen sought to consolidate disparate marketing efforts across the EMEA region. Previously, many of its local operating companies created dynamic ads and materials for local markets, but their best practices and ideas were not systematically shared and leveraged across the enterprise. Such a decentralized approach also increased risks for branding inconsistencies and potential compliance issues.

Janssen sought to implement a process and technology to help consolidate the collaboration, approval and sharing of their marketing materials. Unfortunately, an added difficulty was that Janssen had already tried to implement a tool to do this just a few years earlier, but it was neither “user friendly nor future proof,” which only added to the frustration of employees.

When Janssen EMEA launched an initiative to find a new tool and, as well, optimize their collaborative process, Mach Media was brought in to lead the communications aspect of the project, which comprised the selection, roll out, and integration of the new platform. Named UNITAS, Latin for “unity,” the new process and tool selected allowed Janssen to consolidate and share marketing materials among 3,000 people across the entire enterprise.

Over a two-year period, Mach Media promoted UNITAS though a campaign of newsletters, workshops and trainings designed to embed the UNITAS “way of working” into the company culture. Mach Media focused on targeted communication actions to achieve buy in from senior management, direct users, and process enablers. Continuous feedback and transparent communication were the pillars of this successful roll out.

Today, UNITAS is very much part of Janssen’s approach for the development of marketing and educational materials, with hundreds of campaigns archived and shared across the platform every week.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
E-commerce
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel

Science & SciLifeLab Priz

septembre 2015
septembre 2015

Science & SciLifeLab Priz

UP brought the journal Science and SciLifeLab in Sweden together and established a new prize aimed at rewarded young scientists at the very start of their careers. This films shows the results.

Image de marque & branding
Showreel

Showreel

janvier 2018
janvier 2018

Showreel

This is the general presentation film of La chaise création.

Image de marque & branding
ToyChamp - retail brand experience

ToyChamp - retail brand experience

janvier 2017
janvier 2017

ToyChamp - retail brand experience

Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Showreel 2017

Showreel 2017

mars 2017
mars 2017

Showreel 2017

Here's a peek to what we have been doing for the last months at THINKNTALK.

Projects presented in this video:
- Quick: https://youtu.be/ltpdpdUvHu4 
- La Ferme Nos Pilifs: https://soundcloud.com/thinkntalk/sets/la-ferme-nos-pilifs 
- Radio School: https://soundcloud.com/thinkntalk/sets/radio-school
- Peugeot: https://soundcloud.com/thinkntalk/sets/peugeot-sorry-nl
- The Ape Man: https://vimeo.com/202931452
- Where The Skin Lies: http://www.wheretheskinlies.com/
- Op Safari Met Ons Twee: http://animaltank.be/production/op_safari_met_ons_twee.html 
- Tournée Minérale: https://www.youtube.com/watch?v=1HlYhfIvWVU 

 

Image de marque & branding
Film

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.