AccueilBelgiqueBruxellesPublicité en ligneDon't lug around any extra kilos

Don't lug around any extra kilos

avril 2015
Don't lug around any extra kilos
Description

Thanks to Weight Watchers Online, you can monitor your weight anytime, anywhere, even when you are on holiday. So you no longer have to lug around your excess kilos and bring them home. The excess kilos were represented in an online banner by a bulging suitcase passing by on a conveyor belt. The message: “Did you have a good holiday? Don’t lug around any excess kilos thanks to Weight Watchers Online.”

Don't lug around any extra kilos

avril 2015
Description

Thanks to Weight Watchers Online, you can monitor your weight anytime, anywhere, even when you are on holiday. So you no longer have to lug around your excess kilos and bring them home. The excess kilos were represented in an online banner by a bulging suitcase passing by on a conveyor belt. The message: “Did you have a good holiday? Don’t lug around any excess kilos thanks to Weight Watchers Online.”

Détails de la réalisation
work
Client
Weight Watchers Online
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
SEAT  IBIZA on TuneIn

SEAT IBIZA on TuneIn

novembre 2015
novembre 2015

SEAT IBIZA on TuneIn

Adforce.com, a multi-platform advertising network, has recently launched in the Belgian market. Based in Brussels, the company has partnered with TuneIn to offer brands the chance to advertise on music streaming platforms as well as radio stations in a single purchase.

“TuneIn will complement the current radio offering available in Belgium,” says  Kevin Foley, Sales Director at Adforce.com. “Unlike traditional radio, what makes this significant is that brands can now target listeners by geographic location, time of day, user demographics,  listening device and context. Additionally, Adforce.com provides a much  deeper layer of accountability and real-time reporting.”

SEAT will be the first advertiser in Belgium to take advantage of the  technology offered by TuneIn Radio. SEAT will create a unique ad format  with the ability to stream audio advertising in sync with display ads. TuenIn, with its highly tech savvy audience is a perfect platform for the new SEAT Ibiza equipped with high technology and customizable design.

This campaign was implemented in collaboration with the Agency Mediacom/Space & Adforce.com.

TuneIn is the most popular way to listen to radio both from local Belgian radio stations and global stations around the world. With more than 50 million monthly active users TuneIn offers more than 100,000 radio stations and more than 4,000,000 programs on demand, streaming from all continents. TuneIn is already available on 200 devices. TuneIn continues to grow rapidly and now has over 300,000 Belgian unique subscribers.

 

Publicité en ligne
selfpromotion / holiday

selfpromotion / holiday

juillet 2018
juillet 2018

selfpromotion / holiday

Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité
Publicité en ligne
Campagne Digitale et augmentation des ventes

Campagne Digitale et augmentation des ventes

mai 2016
mai 2016

Campagne Digitale et augmentation des ventes

Mise en place d'une campagne Google Adwords et Facebook pour le site B2B de vente en ligne Comink.

Publicité en ligne
Stratégie digitale
E-commerce for retailer

E-commerce for retailer

février 2017
février 2017

E-commerce for retailer

Rolling out an omnichannel strategy including the launch of an e-commerce site.

Stratégie digitale
E-commerce
E-mailing
Publicité en ligne
Création de site internet
Réseaux sociaux
La sécurité en ligne, c’est cybersimple !

La sécurité en ligne, c’est cybersimple !

mai 2017
mai 2017

La sécurité en ligne, c’est cybersimple !

Près de 9 surfeurs belges sur 10 s’intéressent à leur sécurité ... et pourtant 69% d’entre eux déclarent savoir peu de chose sur « comment » la mettre en œuvre. Conséquence : plus d’un belge sur trois a déjà vécu une mauvaise expérience liée à l’usage du Net (source : étude GfK 2016).

Une situation intenable pour Google & Test-Achats, qui décident ainsi d’unir leurs forces à l’aube de 2017. Leur objectif : activer une grande campagne nationale d’information, pensée pour répondre spécifiquement aux interrogations majeures des internautes belges.

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Création de site internet
Design & graphisme
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.