Digital Magazine

juin 2015
Digital Magazine
Description

For a special day you need a special action. And obviously you want to announce it to the right target audience. The ‘Father’s Day brochure’ we designed for Carrefour adds lustre to a mailing for Father’s Day, with lots of products and fun tips for Dad.

Digital Magazine

juin 2015
Description

For a special day you need a special action. And obviously you want to announce it to the right target audience. The ‘Father’s Day brochure’ we designed for Carrefour adds lustre to a mailing for Father’s Day, with lots of products and fun tips for Dad.

Détails de la réalisation
work
Client
Carrefour
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Vente au détail
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing de contenu
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Content Strategy Scania

Content Strategy Scania

juillet 2016
juillet 2016

Content Strategy Scania

Scania is a major Swedish automotive industry manufacturer of commercial vehicles. We made their entire campaign for the kilometer tax. Buro Imagin played an important role in defining the content for this campaign. We wrote content for the website, the folder, the online advertisement and the Youtube video. This entire campaign was made in both Dutch and French.

http://kilometerheffing-belgie.be

http://www.taxekilometrique.be

Stratégie de contenu
Tango TV - Catalog Promotion

Tango TV - Catalog Promotion

juin 2017
juin 2017

Tango TV - Catalog Promotion

Promotion du catalogue VOD de Tango de manière fun été originale.

Stratégie de contenu
Film
Publicité
De beurs voor verfvakmannen

De beurs voor verfvakmannen

mai 2017
mai 2017

De beurs voor verfvakmannen

P.A.I.N.T. is a fair for professionals which is hosted by BOSS paints every three years. In 2016 the fair took place on 4th and 5th of March in Flanders Expo and Hell Yeah took the event into his own hands.

P.A.I.N.T. is de driejaarlijkse beurs van BOSS paints, waarop schilder-vakmannen de unieke kracht van BOSS paints ervaren. In 2016 vond de beurs plaats op 4 en 5 maart in Flanders Expo. Hell Yeah zette voor deze editie zijn schouders onder het evenement.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Création de site internet
Design & graphisme
Evénementiel
Publicité
SOME Campaign for Beobank

SOME Campaign for Beobank

avril 2018
avril 2018

SOME Campaign for Beobank

Stratégie de présence sur les réseaux sociaux.

Stratégie de contenu
Publicité
Publicité en ligne
Les Tartes de Françoise

Les Tartes de Françoise

juillet 2016
juillet 2016

Les Tartes de Françoise

Codefrisko gave a new skin with the entire visual identity of this successful bakery brand for the launching of its 15 new ateliers in Belgium.

Stratégie de contenu

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.