Digital Magazine

février 2016
Digital Magazine
Description

Design, production and hosting of digital magazine for ALD Automotive to present the company as a Great Place to Work in Belgium in 2016. The magazine is fully responsive and tracks readership behavior in real-time. This project was developed for PH410, an agency specialised in HR communication. 

Digital Magazine

février 2016
Description

Design, production and hosting of digital magazine for ALD Automotive to present the company as a Great Place to Work in Belgium in 2016. The magazine is fully responsive and tracks readership behavior in real-time. This project was developed for PH410, an agency specialised in HR communication. 

Détails de la réalisation
work
Client
ALD Automotive
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Publicité en ligne
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Nearly New Car January 2016

Nearly New Car January 2016

décembre 2015
décembre 2015

Nearly New Car January 2016

Depuis 2015, Nearly New Car (NCC) confiait son budget à Good Morning qui lui a proposé une campagne développée en radio, en print et online, intitulée « il y a des jours où… ». Elle énumérait des tas d’envies folles de progression, ponctuée en radio par un « vous avez bien raison ». Après le succès de la campagne, Good Morning poursuit sur la même stratégie et développe son concept à travers une campagne intitulée « il y a des nuits où… » laissant cette fois place aux rêves les plus fous. Avec la promesse que chez NNC les rêves deviennent réalité. Selon Jo Willems, responsable Marketing de NNC « Dans le marché de la voiture d’occasion hyper concurrentiel, il faut une promesse et une expression créative fortes pour se démarquer, la stratégie et la campagne mises en place par Good Morning fonctionnent très bien depuis 6 mois et évoluent dans le bon sens ».

Publicité
Image de marque & branding
Publicité en ligne
Website Design, SEO, SEA

Website Design, SEO, SEA

mars 2017
mars 2017

Website Design, SEO, SEA

We created new website with CMS Wordpress, SEO & SEA.

Result was growing business, more leads & customers. 

Stratégie digitale
Référencement naturel
Publicité en ligne
Business View pour Broze et autres

Business View pour Broze et autres

mai 2016
mai 2016

Business View pour Broze et autres

Réalisation de Business View pour tous les magasins Broze de Wallonie et Bruxelles dans le cadre du référencement des fiches Google MyBusiness.

Egalement en Business View: 

- Point Chaud

- Groupe Schyns-Discar (BMW, Peugeot, Citroen)

- Petit Futé Belgique

- Galeries commeciales: Basilix, Toison d'Or, Saint Lambert (Liège),...

- plus de 250 commerces (restaurants, retail, librairies, bijouteries,...)

Stratégie digitale
Film
Publicité en ligne
KdG - Hoe Groot Wil Jij Worden?

KdG - Hoe Groot Wil Jij Worden?

février 2018
février 2018

KdG - Hoe Groot Wil Jij Worden?

How we helped KdG to show students that they're the perfect school to realise your dreams

With 'Hoe Groot Wil Jij Worden?" we translated the KdG-vision of self-development and social impact into an engaging and inspiring project for all the KdG-stakeholders: potential students, students, teachers, employees and partners.

With ‘Hoe Groot Wil Jij Worden?’ KdG invites all stakeholders to determine which impact they want to make on society with the job they will do or are doing already. And here is the thing: In every job you can find greatness. And there is no benchmark: it is up to the person to determine what greatness means for him/her. The role of KdG in this? KdG Hogeschool is the ideal partner to help you exploit your potential and achieve your dreams. At your rhythm. In the educational course you have chosen.

‘Hoe Groot Wil Jij Worden?’ is a collaborative project with KdG Hogeschool. Together with the head of each department – 32 in total - we searched for the perfect image and lines to hit the right notes and inspire students about the possibilities of each programme. It resulted in 32 strong pieces of content, positioning every training course. And the potential dreams one can realise by doing this training course.

The kick off campaign for the project ran in cinema, social and on owned media. It was supported by projections on big buildings in Antwerp as well. These buildings served as the relevant contextual canvas for the dreams projected and matched the programme that can lead up to these dreams (e.g. the dreams matching the training course 'Photography' were projected on the Museum of Photography).

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Publicité
Publicité en ligne
The Foodmaker

The Foodmaker

janvier 2015
janvier 2015

The Foodmaker

Starmeal vroeg Starss om een strategische visie over hoe beiden merken zich moesten postioneren binnen deze nieuwe situatie. Na een pitch koos Starmeal voor Starss om niet alleen het strategische luik verder uit te werken, maar het ook door te vertal

Publicité
Image de marque & branding
Innovation
Design & graphisme
Création de site internet
Planification médias
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.