COPINE: coffee bar!

février 2016
COPINE: coffee bar!
Description

Copine is a design shop/coffeebar which opened in Lokeren a couple of months ago. DIFT created a company logo and style for Copine, which will be used for their site as well. Both avant-garde and very comprehensible, the identity was picked up immediately. 

COPINE: coffee bar!

février 2016
Description

Copine is a design shop/coffeebar which opened in Lokeren a couple of months ago. DIFT created a company logo and style for Copine, which will be used for their site as well. Both avant-garde and very comprehensible, the identity was picked up immediately. 

Détails de la réalisation
work
Client
COPINE
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Restaurants
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Famous Jam

Famous Jam

septembre 2016
septembre 2016

Famous Jam

Materne, the famous belgian jam brand, wanted to come back to a wide b2c campaign on bus shelter, a media they had used for years.

Concerto had the opportunity to develop the new campaign for Nextage agency.

The intention was to show 3 different products, 3 different consumer profiles and 3 different ways to consume the product.

 

This led to the idea of a kind of family saga.

Image de marque & branding
Film Fest Gent

Film Fest Gent

octobre 2017
octobre 2017

Film Fest Gent

Film Fest Gent 40-jarig filmfestival / wijziging management / nood aan nieuw imago

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Design & graphisme
ENTSO-E Corporate publication

ENTSO-E Corporate publication

juin 2017
juin 2017

ENTSO-E Corporate publication

ENTSO-E, the European Network of Transmission System Operators, represents 43  electricity transmission system operators (TSOs)​ from 36 countries across Europe.

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Branding "So Sweet"

Branding "So Sweet"

février 2018
février 2018

Branding "So Sweet"

Laura Mariella fait des ventes privées de vêtements & accessoires féminins tendance. Elle avait besoin de créer une identité visuelle à son image: pétillante, classe et épurée

Image de marque & branding
Design & graphisme
4254

4254

juillet 2016
juillet 2016

4254

Overall visual communication for a high-end sportswear brand launched and designed by the two famous Belgian athletic champions, Olivia Borlee and Elodie Ouedraogo. The brand's name 42'54 was chosen in memory of their national record at the Beijing Olympics.

Codefrisko has art directed all the branding concept (naming, logo, shooting direction,…) and designed all the visual material, included the very innovative e-shop website in collaboration with Irradie in Paris 

4254sport.com

Image de marque & branding

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.