Complete Google campaign Self@work

juillet 2016
Complete Google campaign Self@work
Description

Self@Work is a company specialized in DIY kit's for people building or renovating their houses. We gave them a high ranking in the Google results, using Search campaigns for the SEA, and remarketing. We also made the Google+ Company page for Self@Work. 

Besides this, we made the logo, the website and the complete branding for Self@Work. 

https://plus.google.com/b/101414531705015327484/101414531705015327484/about?gmbpt=true&hl=nl

Complete Google campaign Self@work

juillet 2016
Description

Self@Work is a company specialized in DIY kit's for people building or renovating their houses. We gave them a high ranking in the Google results, using Search campaigns for the SEA, and remarketing. We also made the Google+ Company page for Self@Work. 

Besides this, we made the logo, the website and the complete branding for Self@Work. 

https://plus.google.com/b/101414531705015327484/101414531705015327484/about?gmbpt=true&hl=nl

Détails de la réalisation
work
Client
Self@work
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Services à domicile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Stratégie digitale
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Employee App,  HR app, Native, Android, iOS, CMS

Employee App, HR app, Native, Android, iOS, CMS

janvier 2018
janvier 2018

Employee App, HR app, Native, Android, iOS, CMS

Symantra was awarded a contract by Bruxelles Propreté (staff : ard. 2500) after a competitive public tender.

 We are designing and developing a pure native app on iOS and Android to transform the employees experience.

 And that starts with a great Onboarding of new recruitees (ard. 300 each year).

​The bilingual app (French and Dutch) for Bruxelles Propreté will be delivered in September 2018. 

 

Key words: 

Employee App, Native, Android, iOS, e-learning, GDPR compliance, CMS, analytics,  ...

Strategy, Design, Development, Maintenance.

Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Application mobile
Stratégie digitale
Social Media Campaign Management

Social Media Campaign Management

janvier 2017
janvier 2017

Social Media Campaign Management

The European Copper Institute (ECI) headquartered in Brussels

since 1998, represents the copper industry in Brussels.

Stratégie digitale
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
Viral Social Media Campagne

Viral Social Media Campagne

mai 2018
mai 2018

Viral Social Media Campagne

#PROTECTME

AG Insurance is een belangrijke Belgische verzekeringsmaatschappij die aan 3,5 miljoen particulieren en 200.000 ondernemingen diensten levert. Bij Digital Leader werden we door AG Insurance gecontacteerd om hen te ondersteunen bij het opzetten van een brand awareness campagne. Het doel? Verzekeringen die bij het grote publiek een vrij negatieve gedachten oproepen, terug aantrekkelijk maken.

#ProtectMe

#ProtectMe werd in het leven geroepen als campagnenaam. Dit was het ideale evenwicht tussen het educatieve en online aspect van de campagne. Er werd gekozen om de campagne via Facebook, Instagram en Youtube te verspreiden, omdat deze kanalen het meest interessants waren om zoveel mogelijk mensen, voor een zo laag mogelijke kostprijs te bereiken. Elke video werd aangepast in duurtijd en copy per kanaal. Zo werd er gekozen om op Instagram korte versies van +- 15 seconden te plaatsen en op Facebook en Youtube de volledige lengte.

Activering van ambassadeurs

Bij de lancering van de eerste video besloten we om zeer kleine en nauwkeurige segmentaties aan te maken op basis van demografische gegevens. Zo werden personen die reeds Facebookpagina’s volgden van de acteurs, vb. “FC De Kampioenen” getarget in combinatie met een segmentatie op hun leeftijden. Daarnaast brachten we een volledig eco-systeem in kaart van mogelijke ambassadeurs o.a. pagina’s van brandweer, politie, eerste hulp, brandveiligheid, …. en werd er per video ook ingespeeld op het thema. vb. een video die over brandveiligheid ging op Kerstavond werd verspreid door Facebookgroepen die tips met elkaar deelden over gerechten, decoratie evenementen, etc met Kerst.

  To be continued

Op dit moment is de #ProtectMe campagne nog steeds actief. De toekomstige cijfers zijn zeer belovend, aangezien er bij elke nieuwe video die online komt de cost per view blijft dalen. Zo bereiken we nu al resultaten waarbij de cost per view ver onder de 0,01 euro gaat en waarbij er al voor meer dan 8 maanden aan content van AG Insurance is bekeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
EU project website with TYPO3 CMS

EU project website with TYPO3 CMS

novembre 2017
novembre 2017

EU project website with TYPO3 CMS

PROF / TRAC represents an open training and qualification platform whose target audience are architects, technical experts and other professionals from the construction sector that operate by the nZEB (nearly zero-energy buildings) principles. Its main goal is to promote nZEB and educate all experts in construction the field, from designers to managers, provide them with cross-disciplinary training and offer innovative training materials to support their life-long learning process.

This project was managed by REHVA (Federation of European Heating, Ventilation and Air Conditioning Associations) and has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No. 649473

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Application web
Création de site internet
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
E-mailing
Brand identity Valvert

Brand identity Valvert

août 2017
août 2017

Brand identity Valvert

Conseils en marketing et communication pour la marque VALVERT dans une approche à 360°

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Photographie
Réseaux sociaux
Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.