AccueilBelgiqueBruxellesDesign & graphismeCommunication complète Acar'up

Communication complète Acar'up

janvier 2016
Communication complète Acar'up
Description

Création du logo, des différentes packaging, satationnary, PLV etc...

Communication complète Acar'up

janvier 2016
Description

Création du logo, des différentes packaging, satationnary, PLV etc...

Détails de la réalisation
work
Client
Aar'up sprl
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Pharmaceutique et Biotech
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Graphisme
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Informatieve website agrofino.be

Informatieve website agrofino.be

août 2018
août 2018

Informatieve website agrofino.be

Agrofino

Agrofino is het A-merk potgrond voor de hobbytuinier en wordt geproduceerd door Greenyard Horticulture, dat deel uitmaakt van het beursgenoteerde Greenyard. Met een jaarlijkse productie van 1,5 mio kubieke meter potgrond behoort Greenyard Horticulture tot de Europese top in haar sector.

Voor de meeste mensen is alle potgrond dezelfde. Dat is uiteraard niet het geval, wel integendeel. Zo beschikt Greenyard Horticulture over méér dan 300 verschillende substraten voor de professionele tuinder, al naargelang de teelt die hij beoefent.

Ook voor de hobbytuinier is er een uitgebreid gamma onder het Agrofino-merk. Het assortiment werd onlangs gestroomlijnd en kreeg een rebranding in lijn met de filosofie achter het merk, namelijk: de juiste potgrond op de juiste plaats en voor de juiste toepassing.

Aan de hand van 3 eenvoudige vragen (Wat wilt u doen ?, Waar wilt u dit doen ? en Hoe te gebruiken ?) krijgt de consument een duidelijke, beste keuze die beperkt is tot één van de 23 soorten uit het Agrofino-gamma. 

Deze benaderingswijze is behoorlijk revolutionair in de branche en die spelen we dan ook ten volle uit in de nieuwe website. Die potgrondwijzer kan ook als (hybride) app toegepast worden via een touchscreen in de winkel.

Image de marque & branding
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Application mobile
Rédaction et traduction
3D
Photographie
Abutriek

Abutriek

octobre 2017
octobre 2017

Abutriek

Abutriek is al meer dan 30 jaar een bedrijf met een passie voor industriële thermische installatie, algemene buisleidingen en industriële elektriciteit voor meer dan 1.000 klanten. Een dynamisch bedrijf in volle expansie, actief in diverse hoogtechnologische sectoren met een enthousiast team collega’s.

TOEN.

In 2015 startte Abutriek met de verkoop van buissteunen en toebehoren. Abutriek contacteerde ons voor het creëren van de nieuwe huisstijl van deze producten in analogie met de reeds bestaande huisstijl.

NU.

Naast ondertussen 2 catalogi, corporate folders, naamkaartjes enzovoort mochten wij Abutrieks website onder handen nemen. Ondertussen programmeren we een vernieuwde versie.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Publicité
Docks Brussels Case

Docks Brussels Case

juin 2018
juin 2018

Docks Brussels Case

Generating conversation and visits around the opening of a new department store

MISSION

  • Creating a positive public opinion around Docks Bruxsel.
  • Increase the awareness of Docks Bruxsel

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Evénementiel
Référencement naturel
Publicité
Publicité en ligne
Brand identity for Buissonnière

Brand identity for Buissonnière

mars 2018
mars 2018

Brand identity for Buissonnière

Brand identity for Buissonnière,  belgian family clothing  brand.

Design & graphisme
Atoma tween campaign 'Best Friends Forever'

Atoma tween campaign 'Best Friends Forever'

octobre 2017
octobre 2017

Atoma tween campaign 'Best Friends Forever'

Dreammachine developed a new product for Atoma, that was sampled in the sCoolbox sample-boxes targeted at 12 year old kids, at the end of the 6th grade school year. This is an ideal momentum in the children's lives to hook into for Atoma, as school kids start getting an interest in this type of schoolbooks with the start of the secondary school.

Kids are a privileged audience for Dreammachine, who is also the organizer of the bi-annual Kids & Family Marketing Congress.

Stratégie digitale
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.