COKOA advertising

août 2016
Description

COKOA is a new brand of candies and pastries. We decided to work with them because their concept is "think-out the box" and totally crazy results. 

We worked a lot with the sounds and the screen quality to create a beautiful advertising.

COKOA advertising

août 2016
Description

COKOA is a new brand of candies and pastries. We decided to work with them because their concept is "think-out the box" and totally crazy results. 

We worked a lot with the sounds and the screen quality to create a beautiful advertising.

Détails de la réalisation
work
Client
COKOA
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Publicité
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Auto5 billboard campaigns

Auto5 billboard campaigns

juin 2017
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Auto5 billboard campaigns

2 examples of billboard communication campaigns for AUTO5, the autocenter Retailer in Belgium

Image de marque & branding
Publicité
Airlight steel race cycles

Airlight steel race cycles

octobre 2016
octobre 2016

Airlight steel race cycles

Goal:

Create and introduce a new race cycle brand: Jaegher.

Communicate the advantages of steel.

Make it a love brand.

Actions:

> product design

> branding & positioning

> go-to-market

> print & brochures

> online

> social

> sponsoring & events

 

Publicité
Efteling Case study

Efteling Case study

août 2015
août 2015

Efteling Case study

Efteling, the largest theme park in the Netherlands, celebrated its 60th birthday in 2012. An ideal opportunity to attract more Belgian visitors and raise brand awareness in Belgium! 

Voice developed a strong long-term social media strategy for this authentic amusement park. To make the Belgian public more familiar with Efteling, we created a Facebook page per language with special promotions and contests, and a dedicated blog drenched in fairy tales, both aimed at young parents. We also activated “mummy blogs”, young mothers who blog, by offering them exclusive content and access to the park.

Voice’s activation is clearly working: Belgians seem to like fairy tales and enjoy participating in an active, flourishing community that keeps growing every day!

Réseaux sociaux
Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Relations publiques (RP)
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Publicité
E-mailing
Publicité en ligne
Nouveau concept publicitaire pour 7Dimanche

Nouveau concept publicitaire pour 7Dimanche

juillet 2016
juillet 2016

Nouveau concept publicitaire pour 7Dimanche

7Dimanche est un hebdomadaire gratuit d’actualités édité par le Groupe Vlan. Il est n°1 de la presse papier du dimanche.

Objectif

Augmenter la notoriété de l'hebdomadaire 7Dimanche

Intervention

- Recherche créative

- Création  du concept

- Réalisation du visuel

- Déclinaison du concept en un spot radio original

Résultats

La campagne a été diffusée en presse quotidienne et régionale gratuite ainsi qu'en radio. Son originalité lui a assuré un beau succès.

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Activation - Brussels Fashion days

Activation - Brussels Fashion days

octobre 2017
octobre 2017

Activation - Brussels Fashion days

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Création de site internet
Design & graphisme

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