Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Détails de la réalisation
work
Client
Champion
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Branding
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Geco - ramen en deuren

Geco - ramen en deuren

février 2017
février 2017

Geco - ramen en deuren

Geco is a Belgian window manufacturer that specializes in different materials, such as lacquered resin, aluminium and steel. Through their years of expertise, the company guarantees a perfect aesthetic finish. All windows are produced internally and the assembly is performed by skilled professionals.
 
Geco's new brand identity needed to reflect the quality and craftsmanship of their product. We've created a simple and clean identity, that is easily recognizable in their industry. 

Image de marque & branding
Design & graphisme
Photographie
Innovation
Alcon_Vision Care_DirectMail_POS

Alcon_Vision Care_DirectMail_POS

juin 2017
juin 2017

Alcon_Vision Care_DirectMail_POS

Alcon is marktleider voor dag- en maandlenzen.

there verzorgt de communicatie naar de eyecare specialist via DM, e-mailing, online bannering, … alsook de communicatie naar de consument via instore materiaal, digital bannering, website, gimmicks/goodies, cash back acties …

Image de marque & branding
Stratégie digitale
Branding & packaging

Branding & packaging

novembre 2017
novembre 2017

Branding & packaging

Today’s gin market is saturated, to say the least. But we had to try anyway. This full branding with original hand lettered artwork and illustrations is complimented by an integrated campaign and on and off site activations.

Riot. A strong name, and a perpetual concept. Riot gin is about discordance, a clash of flavors in your mouth. Many gin drinkers, be they authentic, or bandwagon, don’t know what gin is made of. We set out to educate fans by comparing the clashing ingredients to clashing stereotypes and giving the whole campaign a colorful, unique feel.

Image de marque & branding
Design & graphisme
2017 Summer Campaign

2017 Summer Campaign

juin 2017
juin 2017

2017 Summer Campaign

HarderBetterFasterStronger kampeert bij Sporta Jongerenkampen.

Bedoeling was Sporta Jongerenkampen weer in de shortlist te krijgen bij ouders en jongeren tot 18 jaar. In de markt van jongerenvakanties zijn Sporta Jongerenkampen al meer dan 60 jaar een vaste waarde. Ondertussen is het aanbod van jongerenvakanties enorm geëvolueerd en drong zich dus een nieuwe positionering en bijhorende campagne op.

Superkampen - supermonitoren

Uit grondig marktonderzoek bij ouders, deelnemers en Sporta medewerkers bleek dat Sporta Jongerenkampen zich van de concurrentie onderscheidt onder andere door de uitzonderlijke kwaliteiten van uiterst gemotiveerde monitoren. De keuze was dan ook snel gemaakt om deze monitoren als echte helden te gebruiken voor de intensieve online campagne die sinds december 2016 loopt: Supermonitoren die jongeren superkampen bezorgen.

De campagne

Er werd gekozen om elke jongerenkamp doelgroep specifiek aan te spreken met online uitwerkingen aangepast aan de verschillende leeftijdscategorieën: actie, dieren, sport en avontuur.

De campagne, die bestaat uit 4 webcommercials en 4 printuitwerkingen, heeft de traffic op de website doen verdubbelen en ook het aantal registraties voor kampen verloopt uiterst positief.

HarderBetterFasterStronger campe avec Sporta Jongerenkampen.

Après une phase de consultation auprès de Choco et HarderBetterFasterStronger, cette dernière a été chargée par Sporta Jongerenkampen de revoir la stratégie de communication et le positionnement de Sporta Jongerenkampen. L'objectif était de redorer le blason de Sporta Jongerenkampen auprès des parents et des jeunes jusqu'à 18 ans. Sur le marché des vacances dédiées aux jeunes, les camps organisés par Sporta sont une valeur sûre depuis plus de 60 ans. L'offre de vacances a désormais énormément évolué : un nouveau positionnement combiné à une campagne s'imposait donc.

Des camps et des moniteurs exceptionnels

Une étude de marché poussée auprès des parents, participants et collaborateurs de Sporta a permis de mettre en évidence que Sporta Jongerenkampen se distingue de la concurrence notamment par la qualité exceptionnelle de ses moniteurs très motivés. La stratégie était dès lors toute trouvée : mettre en avant les moniteurs comme de véritables héros pour la campagne en ligne intensive en cours depuis décembre 2016: des moniteurs exceptionnels pour des camps de jeunes exceptionnels.

La campagne

La campagne s'adresse aux différentes cibles de jeunes: action, animaux, sports et aventure. La campagne consiste de ces 4 films web et 4 exécutions print. Depuis lors, le traffic sur sportakampen.be est doublé et les inscriptions pour les camps ont fortement augmenté.

 

 

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Stratégie de contenu
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Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Planification médias
Publicité
Publicité en ligne
Coolio rebranding

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octobre 2017
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Coolio rebranding

Création d’une nouvelle identité visuelle pour la marque de présentoirs réfrigérés autonomes Coolio.

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