Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Détails de la réalisation
work
Client
Champion
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
125 YEARS VERITAS

125 YEARS VERITAS

janvier 2018
janvier 2018

125 YEARS VERITAS

In 2017, Veritas - a Belgian retail chain with an extensive range of accessories and DIY articles - celebrated its 125th birthday. Veritas came knocking on Nightingale’s door to create a fitting 360° concept from scratch to set off the anniversary year.

Nightingale thought out the RE:Collection campaign for Veritas, which comprised 6 months in total. Our creative concept was to focus on 5 different decades from the history of Veritas and to reinterpret them in a contemporary manner. A 360 campaign was carefully constructed by Nightingale. In association with partners such as Initials LA, Marie Wynants, Sam Ostyn and Roundhouse we produced the full campaign, resulting in 6-month-long festivities and extensive media coverage with 2.7 M people reached.

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Design & graphisme
Exhibition Stand

Exhibition Stand

avril 2018
avril 2018

Exhibition Stand

Image de marque & branding
Evénementiel
Renard

Renard

août 2018
août 2018

Renard

When Magali Renard, great granddaughter of Victor Renard, came to us with her story about reviving her grandfather’s company in a new, sustainable way, we were all ears. Together we helped build a story that was rooted in the past but with a strong focus on the future. After a long history of ‘taking’, Renard now wanted to ‘return the flavour’.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Creation of the visual identity, website

Creation of the visual identity, website

avril 2018
avril 2018

Creation of the visual identity, website

Regenacterre is a non-profit organization for the development and promotion of regenerative agriculture in Belgium. Their vision for the future of farming is sustainable agriculture, re-centered on the foundations at its origins: land and human beings.

 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Création de site internet
Référencement naturel
Big Boy Systems

Big Boy Systems

octobre 2016
octobre 2016

Big Boy Systems

Big Boy Systems est une boite de production audio-visuelle spécialisée dans la réalisation de film 3D avec enregistrement du son binaural.

La technique innovante de captation d'image et du son en "3D" plonge le spectateur dans la peau de celui qui film. Regarder un film, un concert, une opération à cœur ouvert plonge le spectateur dans un univers à la première personne au plus proche du réel.

Brief /// Créer un logo et sa charte graphique. Le logo doit évoquer le son, l'image, et l'incarnation.

- Le logo Big Boys Systems, represente un personnage qui forme le "i".

- La tête du personnage symbolise à la fois l'objectif d'une camera et les onde du son.

- Dans une deuxième lecture nous pouvons apercevoir également un labyrinthe qui représente l'étendue du contenu audio visuel proposé par la boite de production, et une invitation à se prendre pour le spectateur.

 

Image de marque & branding

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.