Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Détails de la réalisation
work
Client
Champion
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Origami - Concept Store

Origami - Concept Store

octobre 2018
octobre 2018

Origami - Concept Store

Origami est un concept store situé dans le quartier Antoine Dansaert à Bruxelles, l'épicentre de la mode belge.
Basé sur le concept des 5 sens, Origami propose à ses clients : vêtements, accessoires, livres d'Art, éditions de posters, vinyles, bougies et parfums.

Nos réalisations : logo, carte de visite, papeterie,  étiquettes produits, sacs, marquage vitrine.

 

Image de marque & branding
Design & graphisme
Launch Campaign for the Gymna 200 Series

Launch Campaign for the Gymna 200 Series

février 2015
février 2015

Launch Campaign for the Gymna 200 Series

How could we market  medical equipment which is in essence very complicated to understand, and which has a diverse range of purposes? That was the premise we had to work with while creating the launch campaign of Gymna’s new electrotherapy equipment, the Gymna 200 series. However, the sophisticated nature of the product didn’t hold us back from sinking our teeth into the subject to find a sleek solution.

Image de marque & branding
Animation
Deutarium

Deutarium

octobre 2017
octobre 2017

Deutarium

Deutarium is a cosmetics company, they compose anti-aging serums and depigmenting cares.

We designed their whole identity, business cards, packagings, flyers and roll-ups.

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Firebrigade volunteer

Firebrigade volunteer

décembre 2016
décembre 2016

Firebrigade volunteer

In order to find new recruits for the voluntary firebrigade the ministery of internal affairs commissioned us to make a series about what new recruits can expect.

These series are distributed via social media, local and national news channels.

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Film
Rédaction et traduction
Publicité
Viral Social Media Campagne

Viral Social Media Campagne

mai 2018
mai 2018

Viral Social Media Campagne

#PROTECTME

AG Insurance is een belangrijke Belgische verzekeringsmaatschappij die aan 3,5 miljoen particulieren en 200.000 ondernemingen diensten levert. Bij Digital Leader werden we door AG Insurance gecontacteerd om hen te ondersteunen bij het opzetten van een brand awareness campagne. Het doel? Verzekeringen die bij het grote publiek een vrij negatieve gedachten oproepen, terug aantrekkelijk maken.

#ProtectMe

#ProtectMe werd in het leven geroepen als campagnenaam. Dit was het ideale evenwicht tussen het educatieve en online aspect van de campagne. Er werd gekozen om de campagne via Facebook, Instagram en Youtube te verspreiden, omdat deze kanalen het meest interessants waren om zoveel mogelijk mensen, voor een zo laag mogelijke kostprijs te bereiken. Elke video werd aangepast in duurtijd en copy per kanaal. Zo werd er gekozen om op Instagram korte versies van +- 15 seconden te plaatsen en op Facebook en Youtube de volledige lengte.

Activering van ambassadeurs

Bij de lancering van de eerste video besloten we om zeer kleine en nauwkeurige segmentaties aan te maken op basis van demografische gegevens. Zo werden personen die reeds Facebookpagina’s volgden van de acteurs, vb. “FC De Kampioenen” getarget in combinatie met een segmentatie op hun leeftijden. Daarnaast brachten we een volledig eco-systeem in kaart van mogelijke ambassadeurs o.a. pagina’s van brandweer, politie, eerste hulp, brandveiligheid, …. en werd er per video ook ingespeeld op het thema. vb. een video die over brandveiligheid ging op Kerstavond werd verspreid door Facebookgroepen die tips met elkaar deelden over gerechten, decoratie evenementen, etc met Kerst.

  To be continued

Op dit moment is de #ProtectMe campagne nog steeds actief. De toekomstige cijfers zijn zeer belovend, aangezien er bij elke nieuwe video die online komt de cost per view blijft dalen. Zo bereiken we nu al resultaten waarbij de cost per view ver onder de 0,01 euro gaat en waarbij er al voor meer dan 8 maanden aan content van AG Insurance is bekeken.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Réseaux sociaux
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.