Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Champion - The Rain Hunters

mai 2015
Description

We created the theme song for this project and used our main composition as the foundation for different versions used in the dailies, we undressed and re-dressed in all kinds of styles & genres. championrainhunters.com/

Détails de la réalisation
work
Client
Champion
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Automobile
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
National
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
VOLGA BEER - Ignite a new distribution network

VOLGA BEER - Ignite a new distribution network

août 2018
août 2018

VOLGA BEER - Ignite a new distribution network

The real challenge when you launch a beer in Belgium is the distribution network.
How to get inside the bars when there are more than 1322 other Belgian beers that want the same thing? Usually beer brands give away point of sales assets like beer mats, chairs for the terrace, and so on to café’s. So we had to think of something else. Something different that the bar owners would die for, something even they had never thought of.

So this is our idea: You take our beer and we give you…THE SUN.

Image de marque & branding
Design & graphisme
Réseaux sociaux
Publicité
HIV

HIV

juillet 2018
juillet 2018

HIV

In a clearly different context as that of the 80s and 90s, our challenge was to communicate about the medical advances in the field of HIV treatment to a wide audience that shows mixed knowledge of the subject. We noticed that while people were still scared of the HIV virus, they were not able to rationally explain why. Today, by seeking adequate treatment, one’s viral load (term used to describe the amount of HIV in one’s blood) can become so low that it is said to be undetectable to tests and, therefore, untransmittable. 

 

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Publicité
Création d'e-commerce pour un client

Création d'e-commerce pour un client

février 2017
février 2017

Création d'e-commerce pour un client

Nous avons développé l'e-commerce de notre client Charly Wellz. Charly Wellz est une marque de lunettes de vue et solaires.

Nous avons développé l'ensemble du site web, créé la zone client (inscription/connexion), créé le logo et les supports visuels nécessaires à l'identité visuelle de la marque. L'e-commerce comprennait la gestion des stocks, du catalogue produit, différents moyens de paiement (Virement bancaire, carte de crédit, Paypal, Amazon Payment).

Nous nous sommes aussi occupé des réseaux sociaux de notre client pendant 3 mois, faisant grossir sa communauté de plusieurs milliers d'internautes. Nous avons créé l'ensemble du contenu visuel pour Instagram et Twitter et relayé les articles sur les réseaux sociaux afin de stimuler la communauté quotidiennement.

Nous avons effectué 3 optimisations du design du site web, faisant passer le taux de rebond de 21,34% à 8,24% en moins d'un mois. Nous avons optimisé l'ensemble des tunnels de conversion afin de maximiser les achats par nombre de visiteur.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Web analytique/Big data
E-commerce
Création de site internet
Réseaux sociaux
Reboost a forgotten brand

Reboost a forgotten brand

mai 2016
mai 2016

Reboost a forgotten brand

In 2011 Java decides to go back to its roots and to re-boost the Java coffee brand.

The stakes are high because the brand has lost all of its power over the years due to a lack of attention.

With the development of the Brand DNA we clearly define the routes to follow in social catering, commercial catering and retail.

The Brand DNA helps us develop : brand architecture, graphic design, corporate colors, packaging design, display design, sales support materials, B2B and B2C advertising, brochure design, life style design, retail activation, web design,...

One year later the brand has found a new elan, its position in food service and horeca keeps getting stronger, it can be found at major retailers and has a flourishing web shop.

°2014 consumer research confirms that the approach is working. In various quality perception measurements, Java does better than the major brands in the market.

See more on www.brandlab.be/case-java.aspx

Read what the client says about the work : http://brandlab.be/references.aspx

Image de marque & branding
Valorfrit - Jambers

Valorfrit - Jambers

juillet 2018
juillet 2018

Valorfrit - Jambers

Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.