CASE Iba (part1)

août 2016
CASE Iba (part1)
Description

This CASE is showing how our Growth Hacking campaigns works and the . The results are based on Growth Hacking and Content Marketing campaigns on a 6 months period.

If you have any questions, contact us.

CASE Iba (part1)

août 2016
Description

This CASE is showing how our Growth Hacking campaigns works and the . The results are based on Growth Hacking and Content Marketing campaigns on a 6 months period.

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Détails de la réalisation
work
Client
IBA
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Hôpitaux et Santé
people
Audience
Business to Business
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing de contenu
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A SIMPLE CAMPAIGN WITH BIG RESULTS

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novembre 2018
novembre 2018

A SIMPLE CAMPAIGN WITH BIG RESULTS

Creating true value for customers is key.  This campaign targeted 4000 daycares, allowing them to partake in a competition to win toys by a voting system. 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Réseaux sociaux
Publicité en ligne
Marketing Automation for logistic real estate

Marketing Automation for logistic real estate

avril 2018
avril 2018

Marketing Automation for logistic real estate

We helped WDP setup their ActiveCampaign environment, migrated their SalesForce data into the tool and setup their first automations like a monthly newsletter and a GDPR campaign.

Stratégie digitale
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Data Consulting
Rédaction et traduction
HUAWEI | P9 LAUNCH

HUAWEI | P9 LAUNCH

mai 2018
mai 2018

HUAWEI | P9 LAUNCH

Stratégie digitale
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Réseaux sociaux
Evénementiel
Site vitrine Miroir d'eau

Site vitrine Miroir d'eau

mai 2017
mai 2017

Site vitrine Miroir d'eau

Miroir d'eau Aqualife a fait confiance à Proxideisgn pour la conception de son site internet (site vitrine), sa gestion d'Email et son référencement naturel sur Google.

Nos services pour Miroir d'eau:

  • Transfert et gestion du nom de domaine
  • Récupération du logo
  • Création du site vitrine avec possibilité d'évolution
  • Content et copywriting ciblé sur les mots-clés du référencement
  • Tri et adaptation des photos
  • Référencement naturel
  • Gestion des Emailing
  • Créations de flyers publicitaires

Miroir d'eau en quelques mots:

Miroir d’Eau est né il y a 32 ans. Marc Steinbach, amoureux de la nature, a voulu entreprendre une activité qui sortait de l’ordinaire et se différencier des autres.Il a été formé chez « Jiffy-Plant International », à l’âge de 22 ans, il a travaillé en Afrique et dirigeait une équipe de 50 ouvriers.

Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Publicité en ligne
E-mailing
Plant-based Fine Dining

Plant-based Fine Dining

mai 2017
mai 2017

Plant-based Fine Dining

Foodstorms is a plant-based food concept that focuses on biological, seasonal and local products. In other words, fine dining to brag about. In the near future, Foodstorms will open a restaurant in Ghent.

Foodstorms is een plant-based food concept dat steeds werkt met biologische, seizoensgebonden producten van bij ons. Met andere woorden, fine dining om mee uit te pakken. Binnenkort opent Foodstorms op een vaste locatie in Gent de deuren.

Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Création de site internet
Design & graphisme

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