
Détails de la réalisation
Client
La vita e mediaLocalisation
NamurSecteur du client
MédiasAudience
Business to BusinessPortée géographique
NationalServices proposés
BrandingRéalisations crées par d'autres agences
Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.

LE SOIR : DON'T BELIEVE EVERYTHING YOU SEE
mai 2018LE SOIR : DON'T BELIEVE EVERYTHING YOU SEE
Air and Le Soir prove that “today you can’t always believe everything you see”
For a continuation of the new campaign slogan of Le Soir “Decrypts, analyses, investigates”, we came up with a tram coating with the illusion of a tram with 6 doors instead of 4. Supported with their key message that proves that today, we can’t always believe everything we see.

Informatieve website agrofino.be
août 2018Informatieve website agrofino.be
Agrofino
Agrofino is het A-merk potgrond voor de hobbytuinier en wordt geproduceerd door Greenyard Horticulture, dat deel uitmaakt van het beursgenoteerde Greenyard. Met een jaarlijkse productie van 1,5 mio kubieke meter potgrond behoort Greenyard Horticulture tot de Europese top in haar sector.
Voor de meeste mensen is alle potgrond dezelfde. Dat is uiteraard niet het geval, wel integendeel. Zo beschikt Greenyard Horticulture over méér dan 300 verschillende substraten voor de professionele tuinder, al naargelang de teelt die hij beoefent.
Ook voor de hobbytuinier is er een uitgebreid gamma onder het Agrofino-merk. Het assortiment werd onlangs gestroomlijnd en kreeg een rebranding in lijn met de filosofie achter het merk, namelijk: de juiste potgrond op de juiste plaats en voor de juiste toepassing.
Aan de hand van 3 eenvoudige vragen (Wat wilt u doen ?, Waar wilt u dit doen ? en Hoe te gebruiken ?) krijgt de consument een duidelijke, beste keuze die beperkt is tot één van de 23 soorten uit het Agrofino-gamma.
Deze benaderingswijze is behoorlijk revolutionair in de branche en die spelen we dan ook ten volle uit in de nieuwe website. Die potgrondwijzer kan ook als (hybride) app toegepast worden via een touchscreen in de winkel.

Firebrigade volunteer
décembre 2016Firebrigade volunteer
In order to find new recruits for the voluntary firebrigade the ministery of internal affairs commissioned us to make a series about what new recruits can expect.
These series are distributed via social media, local and national news channels.
Laissez-nous vous guider vers la bonne agence
Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.
Trouver mon agence100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.