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BALLOON TANK

octobre 2014
BALLOON TANK
Description

Happiness Brussels, based at Ixelles - Elsene, Belgium has been asked to develop BALLOON TANK for their brand War Child in 2012. This customer case is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Charities, Foundations, Volunteers, Design, Branding, War Child Adverts.

BALLOON TANK

octobre 2014
Description

Happiness Brussels, based at Ixelles - Elsene, Belgium has been asked to develop BALLOON TANK for their brand War Child in 2012. This customer case is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, Charities, Foundations, Volunteers, Design, Branding, War Child Adverts.

Détails de la réalisation
work
Client
War Child
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Energie et Pétrole
settings
Services proposés
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VIDEO: Mosquito

VIDEO: Mosquito

octobre 2015
octobre 2015

VIDEO: Mosquito

We make - You grow

We love to make things work. 

Because when they do, you get results. 

 

Your brand is complete with DNA. We make it the backbone of what we communicate.

We are armed with the relevant insights in marketing, communication and sales.

Our strategies and executions go hand in hand.

 

And, we make each and every client happy.

 

How?

Our clients are given the help and advice they need to do a better job. They know that we inspire them and they trust us.

Their business and the Mosquitos are united as one team.

 

We love to make things work. 

Because when they do, you grow.

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KoopVleesOnline Webshop

KoopVleesOnline Webshop

novembre 2017
novembre 2017

KoopVleesOnline Webshop

Met KoopVleesOnline wil onze klant eerlijk en gezond vlees makkelijk online te bestelbaar maken. Dit project is vanaf dag 1 geleid door Green Bananas, dit van logo-ontwerp, huisstijl, webdesign, seo-strategie tot het volledige beheer van de webshop achteraf.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Ergonomie (UX/UI)
Stratégie de contenu
Web analytique/Big data
E-commerce
Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Vidéo
Rédaction et traduction
Réseaux sociaux
Référencement naturel
Planification médias
Publicité
E-mailing
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Brochure voor juwelier Roelens

Brochure voor juwelier Roelens

mars 2019
mars 2019

Brochure voor juwelier Roelens

Celine Roelens is een gepassioneerd goudsmid en juweelontwerpster.  Ze studeerde af als edelsteenkundige aan de Hoge Raad voor Diamant in Antwerpen en bulkt van het talent dat ze maar al te graag vertaalt in exclusieve collecties en eigen ontwerpen.  Deze opmerkelijke kwaliteiten bundelde Sketch in een stijlvolle brochure die perfect aanleunt bij de services en het aanbod van Juwelier Roelens.  De brochure werd verstuurd naar het volledige klantenbestand van de juwelierszaak.

Celine Roelens est passionnée d’orfèvrerie et de création.  Cette artiste de talent, diplômée en gemmologie au Conseil Supérieur du Diamant d’Anvers, propose des collections exclusives, ainsi que des bijoux de sa création.  Tout à son souci de souligner les qualités et la maestria de Celine Roelens, Sketch a réalisé une brochure très classe présentant les services et produits du Joaillier Roelens.  La brochure a été envoyée à tous les clients de la bijouterie.

 

Image de marque & branding
Design & graphisme
Photographie
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PARIS HILTON

PARIS HILTON

novembre 2014
novembre 2014

PARIS HILTON

Mortierbrigade, based at Ville de Bruxelles - Stad Brussel, Belgium has been asked by Viacom, Inc. to develop PARIS HILTON for their brand MTV NetworksProduct: Tmf in 2008. This campaign is known in the marketing & communication market for Print, Commercials Archive, Stations, Publications, media, TV/Radio Programs, MTV Networks Adverts.

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A Souperior Campaign for Knorr

A Souperior Campaign for Knorr

avril 2016
avril 2016

A Souperior Campaign for Knorr

Knorr wanted to introduce a new range of soups. Unilever positioned it as a "delicious, healthy and fresh alternative for ready-to go meals". But as we all know Belgians are food snobs. They would never believe these soups tasted great if we would just tell them. Maybe if their friends would say they loved these new Knorr soups, we might get the Belgians to buy into it...

Everybody is a Food Critic

So we came up with the idea to make food critics out of everybody. You could review your soup through a simple mechanism on a microsite. But before you can review something you have taste it first. We set up an online sampling program. Through a TVC and social media campaign we announced people could order a free sample online. The numbers were impressive: in one week we handed out 70.000 online coupons, 45.000 coupons were printed at home. More than 7.000 people actually came back to give their review. And a whopping 82% of the consumer critics awarded the soup with 4 or 5 stars (5 being the maximum). Witch gave us great material to convince Belgium that these new Knorr soups actually tasted great!

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