ARRIVE WITHOUT DETOURS

novembre 2014
ARRIVE WITHOUT DETOURS
Description

Happiness Brussels, based at Ixelles - Elsene, Belgium has been asked by Toyota Motor Corporation to develop ARRIVE WITHOUT DETOURS for their brand ToyotaProduct: Avensis in 2008. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, DM, Toyota Adverts, Cars, Automotive products, services and accessories.

ARRIVE WITHOUT DETOURS

novembre 2014
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Happiness Brussels, based at Ixelles - Elsene, Belgium has been asked by Toyota Motor Corporation to develop ARRIVE WITHOUT DETOURS for their brand ToyotaProduct: Avensis in 2008. This campaign is known in the marketing & communication market for Commercials Archive, DM, Toyota Adverts, Cars, Automotive products, services and accessories.

Détails de la réalisation
work
Client
Toyota Motor Corporation
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Automobile
settings
Services proposés
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Efteling Case study

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août 2015
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Efteling, the largest theme park in the Netherlands, celebrated its 60th birthday in 2012. An ideal opportunity to attract more Belgian visitors and raise brand awareness in Belgium! 

Voice developed a strong long-term social media strategy for this authentic amusement park. To make the Belgian public more familiar with Efteling, we created a Facebook page per language with special promotions and contests, and a dedicated blog drenched in fairy tales, both aimed at young parents. We also activated “mummy blogs”, young mothers who blog, by offering them exclusive content and access to the park.

Voice’s activation is clearly working: Belgians seem to like fairy tales and enjoy participating in an active, flourishing community that keeps growing every day!

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A sunny wake-up

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avril 2016
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A sunny wake-up

Luminus is not only an energy provider. Thanks to its energy, Luminus also brings people more comfort and feel good at home. To tell this story, we have created a TV commercial in which we see the small Luminussians letting the house of a couple turn, in order to give them the most feel-good wake-up ever: the light and the warmth of the sun.

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DEUTSCHE BANK // Les Plats de Prescilla

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janvier 2017
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Corporate video for Deutsche Bank.

Film
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The Foodmaker

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janvier 2015
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The Foodmaker

Starmeal vroeg Starss om een strategische visie over hoe beiden merken zich moesten postioneren binnen deze nieuwe situatie. Na een pitch koos Starmeal voor Starss om niet alleen het strategische luik verder uit te werken, maar het ook door te vertal

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Innovation
Design & graphisme
Création de site internet
Planification médias
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Nearly New Car January 2016

Nearly New Car January 2016

décembre 2015
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Nearly New Car January 2016

Depuis 2015, Nearly New Car (NCC) confiait son budget à Good Morning qui lui a proposé une campagne développée en radio, en print et online, intitulée « il y a des jours où… ». Elle énumérait des tas d’envies folles de progression, ponctuée en radio par un « vous avez bien raison ». Après le succès de la campagne, Good Morning poursuit sur la même stratégie et développe son concept à travers une campagne intitulée « il y a des nuits où… » laissant cette fois place aux rêves les plus fous. Avec la promesse que chez NNC les rêves deviennent réalité. Selon Jo Willems, responsable Marketing de NNC « Dans le marché de la voiture d’occasion hyper concurrentiel, il faut une promesse et une expression créative fortes pour se démarquer, la stratégie et la campagne mises en place par Good Morning fonctionnent très bien depuis 6 mois et évoluent dans le bon sens ».

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