Animation pour l'Oréal Sublimist

mars 2016
Animation pour l'Oréal Sublimist
Description

Animation Pictabadge à lhotel de la poste pour le lancement d'un produit

Animation pour l'Oréal Sublimist

mars 2016
Description

Animation Pictabadge à lhotel de la poste pour le lancement d'un produit

Détails de la réalisation
work
Client
L'Oréal Belgilux
place
Localisation
Brabant Flamand
business
Secteur du client
Hôpitaux et Santé
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Marketing évenement
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Le Bal de l'Union des Francçais de Belgique

Le Bal de l'Union des Francçais de Belgique

octobre 2017
octobre 2017

Le Bal de l'Union des Francçais de Belgique

Relations publiques (RP)
Evénementiel
STRONGBOW 'SECRET GARDEN'

STRONGBOW 'SECRET GARDEN'

janvier 2018
janvier 2018

STRONGBOW 'SECRET GARDEN'

Strongbow is the world’s leading apple cider brand, created by Heineken and produced by Alken-Maes in Belgium. The cider brand is best known for their Strongbow Gold cider, although it has launched several new flavours, including their golden apple, elderflower and red berry flavours. To create awareness around these three cider flavours by Strongbow, Nightingale created a unique secret garden experience to capture the perfect apéro moment. 

From Saturday the 17th of June and Sunday the 18th of June, and after that from  Thursday the 22th until the 25th of June, Nightingale organised a secret garden in honour of Strongbow's three flavours, its location kept secret to the public. The concept behind this secret garden was to create an inspiring urban setting in Antwerp, where people could escape the city after a long day of work. The end result was a unique brand experience: a secret garden where visitors could truly be immersed in nature, the cider is sweet and served in abundance.

As the location of this secret garden was hidden, passersby had to search for the hidden entrance themselves. Hints were handed out near the location of the Zuiderpershuis, after which visitors would have to search for the recognizable lion head statue. From there, they would have to go through an overgrown hallway that would grant them access to the hidden green oasis.

The Strongbow 'Secret Garden' included many remarkable features, from the moss graffiti mural created by Eltipographic to a wooden amphitheater created with pallets where visitors could sit down and enjoy an ice-cold cider. 

During the five days lifespan of the garden, over 500 visitors explored the secret garden and tried out one of Strongbows three delicious apple ciders.

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
Innovation
Evénementiel
Event engeneering

Event engeneering

juin 2018
juin 2018

Event engeneering

"Sa Majesté le Roi participe à l’évènement Place des Jeunes, organisé par l’Institut royal des Elites du Travail (IRET). Le Roi entre en dialogue avec les jeunes Lauréats du Travail sur le thème de la jeunesse et l’emploi. A cette occasion l’IRET désire donner la parole aux jeunes, et dégager de nouvelles pistes d’action pour les encourager dans leur parcours professionnel."

Film
Evénementiel
Native advertising campaign Payconiq in Belgium

Native advertising campaign Payconiq in Belgium

août 2017
août 2017

Native advertising campaign Payconiq in Belgium

Payconiq is a simple, smart-phone enabled payment solution that lets consumers make payments in shops, restaurants, and even to friends. In Belgium, consumers can pay for their purchases at connected retailers using the Payconiq app, based on their geolocation. To make consumers in Belgium more aware of Payconiq, Glasnost established partnerships with four Belgian influencers and the Belgian website, Newsmonkey.be.

 

Stratégie de contenu
Réseaux sociaux
Evénementiel
Publicité en ligne
Planification médias
W-Festival-promospot event

W-Festival-promospot event

juin 2018
juin 2018

W-Festival-promospot event

Animation
Film
Evénementiel

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.