AccueilAlpro / Stay Curious

Alpro / Stay Curious

février 2017
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Alpro / Stay Curious
Description

Alpro is a big European food company that specialises in vegetarian and vegan products. It is part of the Danone group since 2016. Alpro asked us to find a creative way to communicate their core values through a branding movie. This film has been projected in movie theatres and through various channels on the web.

 

 

We worked a lot to create the right story, one that would be both emotional and dynamic. The film is about exploring some key moments in the life of a girl called Emma while highlighting the natural curiosity of children. It’s about how listening to this inner voice can connect you to who you really are and to what you are good at.

 

Casting was challenging because we had to find the right girl at different stages of her life and somehow make it believable. We shot the entire production over 6 days in Slovenia and the film attracted more than 4 million views on YouTube within weeks of going live.

Alpro / Stay Curious

février 2017
Cinema & Web Commercials
Brand Films
Art Direction Video
live-action
style frames
storytelling
Art Direction
film production
Cinema & Web Commercials
Brand Films
Art Direction Video
live-action
style frames
storytelling
Art Direction
film production
Description

Alpro is a big European food company that specialises in vegetarian and vegan products. It is part of the Danone group since 2016. Alpro asked us to find a creative way to communicate their core values through a branding movie. This film has been projected in movie theatres and through various channels on the web.

 

 

We worked a lot to create the right story, one that would be both emotional and dynamic. The film is about exploring some key moments in the life of a girl called Emma while highlighting the natural curiosity of children. It’s about how listening to this inner voice can connect you to who you really are and to what you are good at.

 

Casting was challenging because we had to find the right girl at different stages of her life and somehow make it believable. We shot the entire production over 6 days in Slovenia and the film attracted more than 4 million views on YouTube within weeks of going live.

Détails de la réalisation
work
Client
Alpro
place
Localisation
Flandre Orientale
business
Secteur du client
Alimentaire
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Branding, Marketing vidéo, Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
American Express

American Express

mars 2019
mars 2019

American Express

Image de marque & branding
Vidéo
Design & graphisme - Stratégie internationale

Design & graphisme - Stratégie internationale

août 2018
août 2018

Design & graphisme - Stratégie internationale

Design & graphisme
Publicité
Identité et site web

Identité et site web

octobre 2015
octobre 2015

Identité et site web

Transtec est un cabinet de conseil en développement pour l’institution publique, secteur privé et organisation du secteur tertiaire dans les économies émergentes. Nous nous sommes chargé avec nos partenaires habituels d’un relookage de leur identité (logo, structuration, website, copy…)

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Rédaction et traduction
Event Rethink Recruitment | The Wild of WorkForce

Event Rethink Recruitment | The Wild of WorkForce

avril 2019
avril 2019

Event Rethink Recruitment | The Wild of WorkForce

La startup HireRing est un nouveau client de l'Agence depuis le début de l'année ...

Dans le cadre de sa stratégie "content" & positionnement en qualité de  "game changer" sur le marché des ressources humaines (RH). 

Un événement intitulé "Rethink Recruitment | The Wild of WorkForce" proposant une "conférence" rassemblant un groupe de speakers issus de start-ups apportant le changement par des solutions technologiques. 

Stratégie digitale
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Design & graphisme
Réseaux sociaux
Evénementiel
Le Golf

Le Golf

mars 2019
mars 2019

Le Golf

De doelstellingen van 𝗦𝗣𝗢𝗡𝗦𝗢𝗥𝗜𝗡𝗚 !!!

Sponsoring is een uitstekende tool om de perceptie van mensen ten opzichte van je onderneming of merk te beïnvloeden of om het gedrag van mensen zelfs te kunnen beïnvloeden. Denkt U aan sponsoring, dan kan U ook een website cadeau doen aan je klanten of onderaannemers.

 

Ireto is trots "𝐋𝐞 𝐆𝐨𝐥𝐟" édition gastronomique op woensdag 12 juni 2019 te mogen sponsoren met een gratis website in samenwerking met Jaguar Land Rover, Advocatenassociatie Nelissen Grade, VERZEKERINGEN VERSLEGERS & BOLLEN, Relais et Châteaux La Butte aux Bois, GDPRBEGELEIDING en partners van ons zoals Business Open, Netwerkers.be hashtag#sponsoring hashtag#webdesign hashtag#marketing hashtag#golf hashtag#gdpr hashtag#avg hashtag#security

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Référencement naturel

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

Trouver mon agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.