Aftermovie- WARHOLA

août 2016
Description

Aftermovie for the band WARHOLA. We worked with several textures to create a chill atmosphere according with the chill attitude from the Band. 

An other partnership with PIAS music label. 

Aftermovie- WARHOLA

août 2016
Description

Aftermovie for the band WARHOLA. We worked with several textures to create a chill atmosphere according with the chill attitude from the Band. 

An other partnership with PIAS music label. 

Détails de la réalisation
work
Client
PIAS Label Music
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Musique
people
Audience
B2B et B2C
public
Portée géographique
Internationaal
settings
Services proposés
Publicité
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Donca - Ristorante Pizzeria

Donca - Ristorante Pizzeria

août 2017
août 2017

Donca - Ristorante Pizzeria

Le Donca est un restaurant italien situé à Ohain (Lasne) qui propose des plats à consommer sur place, à emporter ou en livraison.

Application web
Création de site internet
Design & graphisme
Application mobile
Réseaux sociaux
Publicité
Brand image for a retailer

Brand image for a retailer

décembre 2016
décembre 2016

Brand image for a retailer

Starting from one point of sale to 10 in Brussels, and then Paris…

Building a real brand, that can be recognized and differentiated from the other pizza’s offers on the market

Publicité
Image de marque & branding
Design & graphisme
Publicité en ligne
Rendez-vous.be - Meet, like, love.

Rendez-vous.be - Meet, like, love.

juin 2017
juin 2017

Rendez-vous.be - Meet, like, love.

Film
3D
Publicité
Brand activation campaign

Brand activation campaign

octobre 2016
octobre 2016

Brand activation campaign

Briefing : increase penetration & Shopper Frequency by driving Relevance of Happy Social & Apero moments by activation focused on the Variety of Bugles & Chavroux assortment linking to the Shopper profile

Objectifs : grow volumes for both brands & continue to build at a higher level the TOM awareness Means : convince users/non users to discover the pleasure of combining the duo and inspire them with the rich flavour combinations. And play on emotion Target : Young adults 25-40 yo & Families with kids who are looking for variation during their Apero Moment Spike’s solution : A 360° activation with POS material, on pack communication & an online contest Where all apero fans could post a photo of their apero moment with Bugles & Chavroux! Each weeks the 14 pictures with the most votes won an Apero Kit Bugles & Chavroux worth 70€! The results : 45,599 unique visitors (196.431 pages seen in 5,5 weeks - participations & votes) 7.306 participations (mostly to vote) 481 uploads of pictures Over a 110 Apero Kits won!

Publicité
WORM PEOPLE

WORM PEOPLE

novembre 2014
novembre 2014

WORM PEOPLE

Leo Burnett Brussels, based at Ville de Bruxelles - Stad Brussel, Belgium has been asked to develop WORM PEOPLE for their brand Akatu Institute For Conscious ConsumptionProduct: Conscious Consumption in 2011. This campaign is known in the marketing & communication market for Public awareness, Commercials Archive, Akatu Institute For Conscious Consumption Adverts, Design, Branding.

Publicité

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.