AccueilBelgiqueBruxellesImage de marque & brandingA new present for Paris: An exploding ship full of

A new present for Paris: An exploding ship full of

juin 2015
A new present for Paris: An exploding ship full of
Description

Louis Vuitton’s chairman Bernard Arnault wanted to offer Paris a new, exceptional space for contemporary art. So he asked Frank Gehry to design an emblematic building-vessel “symbolizing the cultural calling of France”. Our task was to create a logo and visual language that embodied the vision of the project’s two grandmasters.

A new present for Paris: An exploding ship full of

juin 2015
Description

Louis Vuitton’s chairman Bernard Arnault wanted to offer Paris a new, exceptional space for contemporary art. So he asked Frank Gehry to design an emblematic building-vessel “symbolizing the cultural calling of France”. Our task was to create a logo and visual language that embodied the vision of the project’s two grandmasters.

Détails de la réalisation
work
Client
Fondation Louis Vuitton
place
Localisation
Bruxelles
business
Secteur du client
Voyage et Loisirs
people
Audience
Business to Consumer
public
Portée géographique
Régional
settings
Services proposés
Branding
A la recherche d'une agence fournissant le même type de service ?Lancer un projet

Réalisations crées par d'autres agences

Jetez un oeil aux dernières réalisations publiées sur Sortlist.
Evoke and Piet Huysentruyt pull out all stops for

Evoke and Piet Huysentruyt pull out all stops for

février 2018
février 2018

Evoke and Piet Huysentruyt pull out all stops for

To put their year-end Delicieux products in the spotlight, the supermarket chain Lidl relied on the magic of PR. Evoke got carte blanche and thus we pulled the concept of Lidl in the Dark out of our hats.

Through a national PR campaign we convinced the public that masterchef Piet Huysentruyt was cooking up a new culinary concept and looking for 150 people to test it. What they didn’t know was that the entire diner would be prepared with Lidl ingredients and products and served in the dark by waiters with night vision goggles.

Image de marque & branding
Relations publiques (RP)
HSN conferentie Onderwijs Nederlands

HSN conferentie Onderwijs Nederlands

juin 2018
juin 2018

HSN conferentie Onderwijs Nederlands

https://hsnconferentie.org/

Image de marque & branding
Création de site internet
Design & graphisme
Garage Rock

Garage Rock

octobre 2015
octobre 2015

Garage Rock

Thanks to the success of car sharing, more garages are left empty. To highlight the positive effect of cambio car sharing's success, we decided to use them for free concerts. The first edition of Cambio Garage Rock took place in Leuven, at the occasion of cambio's tenth birthday. 

Image de marque & branding
Repositioning en rebranding of ISABEL

Repositioning en rebranding of ISABEL

mai 2016
mai 2016

Repositioning en rebranding of ISABEL

ISABEL celebrates in 2015 its 20th anniversary. As a pioneer in online multi-banking services, the company went trough big changes the past 20 years. To diversify its product offering and to commercialize even further we used the anniversary of ISABEL to reposition themselves into ISABEL GROUP with  a new claim ‘Transactions you can bank on.' From strategic brand positioning to a new look&feel, a communication platform as renewed marketing and sales materials.

Image de marque & branding
Vailant Campagne Batibouw

Vailant Campagne Batibouw

avril 2016
avril 2016

Vailant Campagne Batibouw

Objectifs :

1) Créer une campagne autour des 5 ans de garantie sur  les chaudières Vaillant

Réponses de Good Morning :

1) Création d'une campagne 360° (Radio, Print, online, event...)

Publicité
Image de marque & branding
Stratégie de contenu
Publicité en ligne

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.