Forest&Bold

Agence spécialisée en Image de marque & branding, Publicité.

Profil vérifié par l'agence

Contacter Forest&Bold
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
( recommandations)
Forest&Bold

A propos de Forest&Bold

Ce profil a été vérifié par l'agence

Description

WE HAVE ALL THE INGREDIENTS TO SPICE UP YOUR BRAND OR PRODUCT.

Wij hebben alles in huis om uw B2B-communicatie  op smaak te brengen. In functie van uw budget creëren we voor u een menu op maat waarmee niemand op zijn honger blijft.

Zonder de juiste dosis peper en zout dreigt zelfs het lekkerste gerecht flauw te worden. Wij laten de kwaliteiten van uw merk en product beter tot uiting te komen. Prikkelen meteen de juiste zintuigen. Want wie eenmaal de smaak te pakken heeft, wil meer, om uiteindelijk elke finesse en eigenheid van uw product te ontdekken en appreciëren.

Onze meesterkok -  Robin Jacobs - doet u graag enkele suggesties en zal u met plezier rondleiden in onze keuken. U kan hem bellen voor een afspraak op 032187761.

Wil u graag enkele Pepper&Salt zakjes ? Mail dan naar info@forestbold.be.

starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
( recommandations)

Localisation

Afficher l'adresse

Langues

nl

Réseaux sociaux

Services offerts

Nous sommes actifs dans différents secteurs.

Image de marque & branding
  • productie- en mediakost niet inbegrepen
Demander des infos
Publicité
  • WE HAVE ALL THE INGREDIENTS TO SPICE UP YOUR BRAND OR PRODUCT. Peper en zout, de meest courante smaakmakers. Zo vanzelfsprekend dat we er niet langer bij stilstaan. Maar laat ze één keer weg en iedereen begrijpt meteen dat we niet zonder kunnen. Voor uw merk is communicatie wat kruiden of smaakmakers voor uw gerechten zijn. De juiste mix van de juiste dosis van de juiste ingrediënten zal de kwaliteiten van uw merk of product tot uiting laten komen. Onze meester-kok doet u graag enkele suggesties en zal u met plezier rondleiden in onze keuken. Bel voor een afspraak op 032187761. Wil je graag - gratis - Pepper&Salt zakjes van Forest&Bold&Company, mail dan naar info@forestbold.be en we sturen je dadelijk enkele zakjes smaakmakers. Creativity is the only real added value which an advertising agency can offer its clients. Whether you are specialised in B2B-communication or consumer-communication, whether you think national or European, creativity will make the difference. Creativity in documentation, interpretation, strategy, creation, realisation, implementation...
Demander des infos

Intéressé par nos services? Contactez-nous dès maintenant!

Contacter Forest&Bold

Quelques chiffres à propos de l'agence

2

Services

0

Recommandations

3

Réalisations

7

Membres dans l'équipe

Réalisations précédentes

Jetez un oeil aux dernière réalisations crées pour nos clients
3 réalisation(s) ajoutée(s)
DirectMail naar bedrijven vanaf 50 werknemers

DirectMail naar bedrijven vanaf 50 werknemers

mars 2016
mars 2016

DirectMail naar bedrijven vanaf 50 werknemers

Throw a brick: it does the trick.

1.  Waarom

Het toepassen van een brickwall-strategie via direct mail op 1,5 jaar tijd naar vier doelgroepen is op zich al erg uniek. Aan de basis van deze succesvolle campagne liggen de doorgedreven voorbereiding waarbij de focus ging naar het bouwen en verrijken van de juiste database, de planning en evolutie van de doelgroep over 1,5 jaar en de creatieve vertaling van een gesegmenteerde boodschap via boxmailers naar 4 doelgroepen.

2. Strategie

- Nextel is een telecomintegrator, wat wil zeggen dat ze telefonie en data (IT) integreren en dus telefoon, internet en dataverkeer (netwerken) in één dienst kunnen aanbieden.

- Ze zijn challenger op de markt van bedrijven met meer dan 30 telefoon-aansluitingen.

- De doelstelling was om directe salesleads te genereren met concreet meer dan 10% afspraken op gekwalificeerde contacten. Bovendien wil Nextel na twee jaar top of mind telecomintegrator zijn bij onze doelgroep.

De database:

- De grootste uitdaging was de markt in kaart brengen en correcte data opbouwen.

- Onze core doelgroep zijn IT- en telecommanagers in bedrijven met meer dan 30 telefoonaansluitingen waarvan de telefooncentrale meer dan 5 jaar oud is en waarvan het beslissingscentrum in België ligt.

- Er werd een bestand opgebouwd dat een mix was van drie bestaande en aangekochte bestanden, verrijkt door een callcenter.

Brickwalling van de DMU:

- Omdat de diensten van Nextel van strategisch belang zijn en een significante investering vragen werd er gekozen voor een strategie van brickwalling. 

- Niet enkel IT- en Telecommanager worden aangesproken maar ook de CEO, CFO en telefoniste. Deze doelgroepen maken een belangrijk deel uit van de DMU en spelen een beïnvloedende rol bij de beslissing tot investering in een nieuwe telecominfrastructuur.

Segmentatie:

- Elk profiel werd aangesproken in zijn eigen taalregister, met een aangepaste inhoud naargelang de KPI’s van de doelgroep.

Planning:

- Over een periode van 1,5 jaar werd er een direct mail-campagneplan opgesteld om 2.000 bedrijven te bereiken.

- In totaal versturen we circa 31.000 pakketten uit naar de verschillende profielen. Vijf pakketten gingen naar IT- en telecommanager en drie pakketten naar de andere profielen.

Dit wordt aangevuld met low cost-acties zoals

- newsletter (3)

- business events (2)

- e-mailings (4)

- een social event (1).

- Twee acties worden opgevolgd door een callcenter. Bij de andere acties wordt de doelgroep geactiveerd door ze op de Nextel-site een telecomtest te laten invullen.

3. Creativiteit

De ruggengraat van de campagne zijn de blauwe Nextel-dozen die naast een aangepaste boodschap in print ook een opvallend gadget bevatten dat de waarde van een telecomintegrator symboliseert. Omdat we voor een lange reeks direct mails hebben gekozen werd er per doelgroep een thema bepaald voor de gadgets:

- Voor IT- en telecommanager kozen we voor speelse USB-sticks omdat die behalve altijd bruikbaar ook heel erg  simpel “plug and play” zijn. Net zoals de Nextel-oplossingen dus.

- Voor de telefoniste kozen we voor een serie reisspellen met o.a. “Wie is het?”, waarbij we refereerden naar de bellerinfo op het scherm; “Cluedo”, waarbij we meer uitleg gaven over systemen waar mensen locatieonafhankelijk kunnen werken maar waarbij de telefoniste toch weet wie waar is op welk moment.

- De CFO krijgt een reeks van rekenmachines in alle mogelijke vormen omdat we over hem financiële aspecten en financieringsformules spreken.

- De CEO krijgt een reeks meetinstrumenten, van een weerstation tot een rolmeter, omdat de oplossingen van Nextel hem toelaten om zijn organisatie meetbaar te maken, zowel intern als extern.

4. Resultaat:

Tot nu toe geïnvesteerd bedrag: 400.000 euro

Geschatte return op basis van aantal offertes/afspraken: 900.000 euro direct + 100.000/j recurrent.

Met een levensduur van minimaal vijf jaar op de investering komt dit neer op 1,3 miljoen euro.

Publicité
consumercampagne voor DPD Web Parcel

consumercampagne voor DPD Web Parcel

avril 2016
avril 2016

consumercampagne voor DPD Web Parcel

FOREST&BOLD ZET DPD OP ZIJN KOP Een verzending regelen, is in 1-2-3 gebeurd met DPD Web Parcel, de slimme online dienst van DPD. En als zó een klant, met zó een product, aan Forest&Bold vraagt of we dat niet even helpen lanceren, kunnen we niet anders dan daar in 1-2-3 een gepast antwoord op te vinden. 

  1. E@sy Box. Het medium is de boodschap. Give away, medium, reclame, staal en product tegelijk, de E@sy Box is het helemaal! Een doos met een glimlach en een knipoog, bedacht door Forest&Bold en verdeeld door de DPD chauffeurs. Met ruim voldoende plaats om én het product én de E@sy wedstrijd uit te leggen. 

  2. E@sy to win. Stuur jezelf op reis! Doe iets geks met of zet een E@sy Box op je kop, druk je camera af en verzamel zoveel mogelijk likes. Meer hadden we niet nodig om in samenwerking met Corendonshop en Skidôme één inzender en één stemmer op reis te mogen sturen. 

  3. E@sy to send. De E@sy Box en de boodschap kwamen goed aan. Van de ontwikkeling van de E@sy Box en E@sy wedstrijd, tot het motiveren van de chauffeurs, het beletteren van de wagens, het verdelen van de bashes, de flyers voor de klanten, de posters en het POS-materiaal, Forest&Bold wist het succesvol te verpakken voor DPD.

Image de marque & branding
regionale HR campagne van Pfizer naar techniekers

regionale HR campagne van Pfizer naar techniekers

mars 2016
mars 2016

regionale HR campagne van Pfizer naar techniekers

60 TOPTECHNIEKERS RACEN VOOR EEN JOB BIJ PFIZER

Als je doelgroep voornamelijk bestaat uit mannelijke elektriciens, als je hieruit de 60 beste techniekers in een straal van 25 km rond Bornem wil selecteren en als je ook écht hun aandacht wil... dan organiseer je een race-event en nodigt hen uit voor een rit in de racesimulator. Spannend idee vonden ze ook bij Pfizer. Zo zouden we aan de hand van ingebouwde en verdoken tests, inzicht kunnen krijgen in ieders manier van aanpakken, probleemoplossend vermogen en zelfstandigheid, om er vervolgens de beste kandidaten uit te pikken. Dus bedachten we een mysterieuze racepiloot, staken hem in een Pfizer beschermpak (dat toevallig op een race-outfit lijkt) en gaven hem een ‘herkenbare’ houding om alles opvallend te communiceren. Met op de poleposition in onze communicatiemix: personeelsadvertenties, affiches, billboard, sponsoring-events en Facebook.

Publicité

Recommandations de Clients’

Parcourez les dernières recommandations envoyées par nos clients

recommandation(s) postée(s)

Total des évaluations

0/5
starstarstarstarstar
starstarstarstarstar
Aucune recommandation n'a été publiée pour le moment.
Soyez le premier à en publier une !
add_circle_outlineAjouter une recommandation

Laissez-nous vous guider vers la bonne agence

Du web design aux campagnes de pub, nous vous guidons vers les agences qui répondent à vos besoins et budget. Comparez-les et sélectionnez celle qui vous convient le mieux.

J'ai besoin d'une agence

100 % gratuit - Les frais sont pris en charge par les agences voulant collaborer avec vous.